Molly
Med lille spira i magen <3
Deilig med høstferie for de som har detLekser, middag, trening. Her er det høstferie, derved ingen lekser og ingen fotball, derved rolig denne uka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig med høstferie for de som har detLekser, middag, trening. Her er det høstferie, derved ingen lekser og ingen fotball, derved rolig denne uka
Her også, men ikke for min delHer var det høstferie forrige uke
Jeg vet ikke hva gyn tenker.Ja, hva tror du blir det neste for dere dersom dette ikke skulle gå? Har du gjort opp noen tanker?
Bare jeg dom rotet meg inn i en vsksinedebatt som ble å handle om seksualmoral (at man ikke gir hpv-vaksine, skal heller gi ungene god nok seksualmoral til ikke hs sex før de er gift ) og videre til kondompropsgsnda, at kondom beskyttet er bare oppspinn, bare se på aborttallene.
Slike debatter er ikke gode for blodtrykket mitt, husk at jeg er pergotroll, full av hormonerog lettere overfølsom. Som min mann tidvis erfarer...
Ikke min hellerHer også, men ikke for min delHihi
Takk skal du haSånn å forstå jaDa kryssar eg fingrane for deg
![]()
Det ble faktisk veldig bra! Jeg er kjempefornøydDet har jeg aldri prøvd. Må få høre hvordan resultatet blir![]()
God kveldGod kveld skravlebøtter
Pappa er, og sambos brødre!Her ogsåHihi
![]()
Har man ikke? *englefjes*Sex før man er gift? Det ha rman selvsagt ikke.
Teit. Synes alle burde fått høstferieIkke min heller
Så bra.Det ble faktisk veldig bra! Jeg er kjempefornøyd![]()
Så gøyPappa er, og sambos brødre!![]()
Seksualgrensen er 16 år. Man kan som foreldre komme med råd og passe på at datteren/sønnen har kunnskap om dette men utenom det er så det er det dems kropp og dems valg og ta.Mine foreldre ville også at jeg skulle vente til etter jeg var gift, men det dret jeg i....
Det ejeg ikke skjønner hvorfor de tar sjansen.
Det at man gir datteren vaksinen, betyr ikke det at man ikke kan oppfordre til avholdenhet til etter man har gått ned kirkegulvet dersom man ønsker det
Såklart ikkeSex før man er gift? Det ha rman selvsagt ikke.
Ja, jeg hadde høstferie på mandag...Deilig med høstferie for de som har det![]()
Mine foreldre derimot syntes det var greit at jeg kjente mannen jeg giftet meg med på alle måter før vi gikk opp kirkegulvet.Mine foreldre ville også at jeg skulle vente til etter jeg var gift, men det dret jeg i....
Det ejeg ikke skjønner hvorfor de tar sjansen.
Det at man gir datteren vaksinen, betyr ikke det at man ikke kan oppfordre til avholdenhet til etter man har gått ned kirkegulvet dersom man ønsker det