Felles skravle 2015

Lekser, middag, trening. Her er det høstferie, derved ingen lekser og ingen fotball, derved rolig denne uka
Deilig med høstferie for de som har det :D

Ja, hva tror du blir det neste for dere dersom dette ikke skulle gå? Har du gjort opp noen tanker?
Jeg vet ikke hva gyn tenker.

Jeg har dette som et sv de temaene vi skal snakke om jeg og min mann, en dag han kommer hjem før jeg har pusset tennene for kvelden.

Lykkeliten har bestemt at jeg skal ha letrozol og progesteron, jeg er redd legen beordrer sædtest, ventetid og dill, og i verste fall sier prøverør, for det tror jeg ikke vi vil gå for, da gir vi oss med to. Staten dekker jo ikke noe som helst når vk har to felles barn, og derved blir det veldig dyrt. Vi er heldige, vi har to.

Bare jeg dom rotet meg inn i en vsksinedebatt som ble å handle om seksualmoral (at man ikke gir hpv-vaksine, skal heller gi ungene god nok seksualmoral til ikke hs sex før de er gift ) og videre til kondompropsgsnda, at kondom beskyttet er bare oppspinn, bare se på aborttallene.

Slike debatter er ikke gode for blodtrykket mitt, husk at jeg er pergotroll, full av hormonerog lettere overfølsom. Som min mann tidvis erfarer...

Mine foreldre ville også at jeg skulle vente til etter jeg var gift, men det dret jeg i....
Det ejeg ikke skjønner hvorfor de tar sjansen.
Det at man gir datteren vaksinen, betyr ikke det at man ikke kan oppfordre til avholdenhet til etter man har gått ned kirkegulvet dersom man ønsker det

Mine foreldre ville også at jeg skulle vente til etter jeg var gift, men det dret jeg i....
Det at man gir datteren vaksinen, betyr ikke det at man ikke kan oppfordre til avholdenhet til etter man har gått ned kirkegulvet dersom man ønsker det
Seksualgrensen er 16 år. Man kan som foreldre komme med råd og passe på at datteren/sønnen har kunnskap om dette men utenom det er så det er det dems kropp og dems valg og ta.

Mine foreldre derimot syntes det var greit at jeg kjente mannen jeg giftet meg med på alle måter før vi gikk opp kirkegulvet.

Vi var samboere i 5-6 år før vi giftet oss. Og begynte å prøve før vi giftet oss. Jeg var ikke jomfru når jeg giftet meg, jeg var ikke engang jomfru når jeg traff min mann. Vill og gal, jeg har en ex jeg var sammen med et år før jeg ble sammen med han jeg senere giftet meg med.

Back
Topp