Hehe, det er vel kanskje like greitt? Hadde vel blitt liggande og skravle til langt uti natta då![]()
Ja. Nå må jeg bare logge meg ut da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, det er vel kanskje like greitt? Hadde vel blitt liggande og skravle til langt uti natta då![]()
September var jo sommer i år.Jeg gleder meg alltid til jul, men jeg pleier å bli litt høstdeprimert i september/oktober.
Julekondomer. Anbefalt for diverse julebord?Notater til meg selv, ikke bare skumme gjennom her når man er så alt for trøtt.
Da begynner man å blande innlegg.
Sara skriver om kondomer, og du om jul..
"ula kommer" blir da jule kondomer i mitt litte hode![]()
Det kan ta lang tid å finne EL om EL kommer sent, men man finner ikke EL bedre av å teste mange ganger per dag. Når månedens LH-topp kommer så vil man vanligvis fint se det over 4-5 dager mente jeg (man kan godt ende opp med å teste i 10 dager før disse dagene her).
Dersom testen går fra helt ultrasvak til nesten positiv og tilbake til ultrasvak er det sannsynlig at du har hatt EL.
Det er lurest å teste mellom kl. 11-15, om du står opp tidlig på morgenen. LH produserer i kroppen på morgenen, og bruker noen timer over i blodet. Jeg har lest at det aller beste tidspunktet er urin mellom kl. 13-14, om man står opp kl. 6-7.
Du må i tillegg forsøke å holde deg i 4 timer, og drikke minst mulig de timene (og helst ingenting de siste 2 timene) før testing.
I forrige pp testet jeg kl 07.00 hver dag. Å da kom el, så vet ikke om jeg trur så mye på de tidspunktene? Tester ikke mange ganger om dagen, men med flere forskjellige. Kjøpte noen på ebay som jeg brukte som ikke gir utslag. Så var for å teste om de stemte eller ikke![]()
Det blir spennende! Må du vente lenge på resultat?Jeg er straks på vei for å ta blodprøve for å sjekke om pergo ga meg EL. Spent på resultatet!
Nei, får vite det i dag eller i morgen.Det blir spennende! Må du vente lenge på resultat?
Okei, det er jo ikke lengeNei, får vite det i dag eller i morgen.
Så spennendeNei, får vite det i dag eller i morgen.
Åneei... Det er så irriterende!Jeg er et surrehode.
Jeg vet jeg sa "da tar jeg den siste pillen i dag, så neste uke..."
Jeg vet slett ikke om jeg tok den...
Jeg håper det ikke blir krise om jeg tar den når jeg kommer hjemÅneei... Det er så irriterende!