Molly
Med lille spira i magen <3
Jepps. Julegavene skal handles inn da, og jeg må starte med julebakstenDa er det mye annet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepps. Julegavene skal handles inn da, og jeg må starte med julebakstenDa er det mye annet![]()
Det er det virkeligHaha ja.. Hun er kjempe GALMen det er veldig morsomt å underholdende!
For meg starter høstferien i morgenJeg skal til frisøren kl 9.
Nå skulle mannen vært her! Hmmmm.. SOA venter på ossDet er det virkelig![]()
Takk for oppdatering! Oi de 40 øverste har nådd målet. Hmm blir nok kamp om topp 30![]()
Har desverre har hatt den følelsen selv men håper hver dag noen skal falle av lassetMiste internettet sitt, bli utestengt fra bv eller dra på ferie
Eller føde
Vi får bare vente å se daDet har vært de 40 øverste hver dag, så det holder seg jevnt. 30. plassen har disse først dagene hatt et snitt tilsvarende 60 - 65 innlegg/dag, så det blir 1900-2000 innlegg etter 31 dager. Så det ender nok høyere enn 1200, men det har ikke blitt noen flere med i konken de siste dagene, snarere har snittfarten gått litt ned der nederst.![]()
Ja så hun hadde fødtFruJohnsen har født og falt ned fra topp 30 ja.Bortsett fra det er vi stort sett akkurat de samme på topp 30 hver gang, men vi bytter litt plasser oss i mellom.
Det fikk jeg lyst på...
Haha , nei jeg er ikke det lenger.Right back at ya![]()
Vi får bare vente å se daJeg hadde jo ikke planer om 2000 denne mnd egentlig. Men det må vel bli det
![]()
Okei da! Haler jeg innpå deg kanskje?Haha , nei jeg er ikke det lenger.
Men det er fint, det kan vi likeVi får se. De første dagene var snittet til 30. plassen mer enn 2000, nå er det nærmere 1900. Det går nedover altså. Vi får se om noen dager til, og så på sluttinnspurten. Umulig å si med den gjengen på 30. - 40. plass.
Ja så hun hadde fødtSå utrolig gøy. Rask fødsel forsto jeg!
Okei da! Haler jeg innpå deg kanskje?![]()
SykesteJa, det var det. Hun var her jo og så "Nå har vannet gått" og plutselig var hun tilbake og sa "Og så var man mamma til en liten jente". Kjemperaskt.
Hihi, 150 holder i massevisHun har halvert tempoet sitt.Istedefor 300 innlegg om dagen har hun nå 150.
![]()