Molly
Med lille spira i magen <3
PizzaHihiJa, akkurat nå er det pizza
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
PizzaHihiJa, akkurat nå er det pizza
![]()
Følge ikkje veldig med skjønar egDet er fremdeles innledende runder
Kjedelig med sure mannfolk. Ville han ikke snakke om det?
Hihi nei takk ikke på sneglerI dag er det italiensk dag på Masterchef.
Pizza er første oppgave, men de har snegler i Italia også, og jeg har en oppskrift jeg godt kan sende deg![]()
Er det sant? Ånei..... Trist?Ha lommetørkle klart![]()
Masterchef her ogsåHei, og god kveld.
Noen planer for i kveld?
Her blir det Masterchef, og etter det vet jeg ikke
Har vel en dårlig dag han da... Men han vil vel ikke snakke om det?Kanskje det hjelper med frisk luft
![]()
Nammm. Liker pannecotta best daItaliensk klassiker etter reklamen...
Kanskje de skal lage tiramasu eller panne cota, det er godt det
Mmm, ja, kjempe godtHihi nei takk ikke på sneglerItaliensk pizza er godt da
![]()
Satser på det hjelper med litt frisk luft!Om han fortsatt er sur når han kommer tilbake så må vi snakke ja, da må jeg finne ut hva det er. Forhåpentligvis er det bare noe fra jobben, som gnager på han og så blir han muggen og så trenger han frisk luft.![]()
Her er planen: Ligge på sofaen. Se en ep av SOA med mannen i kveld. SESONGAVSLUTNING![]()
Også veldig god bunnMmm, ja, kjempe godt![]()
Da får vi håpe gåturen gjør susenOm han fortsatt er sur når han kommer tilbake så må vi snakke ja, da må jeg finne ut hva det er. Forhåpentligvis er det bare noe fra jobben, som gnager på han og så blir han muggen og så trenger han frisk luft.![]()
Hvor mange ligger det der? JA det må dere. Kjempe spennende. Vi er på sesong 6 nå, siste episode.Oh. Vi må skaffe oss de nyeste sesongene, vi har bare sett det som er på Netflix, og det ligger jo så langt bak.
Bare sett det på du så kan du skrive til meg etterpåEr det sant? Ånei..... Trist?
Satser på det hjelper med litt frisk luft!![]()
Pleier han ikke ha om han er frisk og fri engangVel dersom han er syk, pleier han å ha ferdig middagen når du kommer hjem?
Følge ikkje veldig med skjønar egMen syns det har vore så mange forskjellige folk med kvar gong eg har kika på, så blei litt forvirra :S
Meg og mannen hadde avtale om å gå tur i dag. Men her er det storm og regn. Så nei det ble ikke noeDa får vi håpe gåturen gjør susen![]()