Felles skravle 2015

Blir det neste tiramisu mon tro?

Kjedelig med sure mannfolk. Ville han ikke snakke om det?

Han klarte vel egentlig ikke å finne ut selv heller hvorfor han var sur, så da tok han hunden og gikk en tur. Jeg tenker det er best for alle parter. :p

Italiensk klassiker etter reklamen...
Kanskje de skal lage tiramasu eller panne cota, det er godt det

Har vel en dårlig dag han da... Men han vil vel ikke snakke om det? :p Kanskje det hjelper med frisk luft :D

Om han fortsatt er sur når han kommer tilbake så må vi snakke ja, da må jeg finne ut hva det er. Forhåpentligvis er det bare noe fra jobben, som gnager på han og så blir han muggen og så trenger han frisk luft. :p

Om han fortsatt er sur når han kommer tilbake så må vi snakke ja, da må jeg finne ut hva det er. Forhåpentligvis er det bare noe fra jobben, som gnager på han og så blir han muggen og så trenger han frisk luft. :p
Satser på det hjelper med litt frisk luft! :)

Her er planen: Ligge på sofaen. Se en ep av SOA med mannen i kveld. SESONGAVSLUTNING :D

Oh. Vi må skaffe oss de nyeste sesongene, vi har bare sett det som er på Netflix, og det ligger jo så langt bak.

Da får vi håpe gåturen gjør susen :)

Oh. Vi må skaffe oss de nyeste sesongene, vi har bare sett det som er på Netflix, og det ligger jo så langt bak.
Hvor mange ligger det der? JA det må dere. Kjempe spennende. Vi er på sesong 6 nå, siste episode.

Back
Topp