Da må du finne på noe annet og slappe av medLest ut boken! Jeg kjeder meg! 1 dag unnagjort av sykmelding, 2 laaange dager igjen. Dritt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da må du finne på noe annet og slappe av medLest ut boken! Jeg kjeder meg! 1 dag unnagjort av sykmelding, 2 laaange dager igjen. Dritt![]()
Godt det og daMeksikansk gryterett. Med elgkjøttdeig. Hadde tenkt viltgryte men det var vi selvfølgelig fri for.
Men hva om de er smittet. Da vil jo de smitte andre igjenNei, de skal bare gå igjennom rutinene en gang til...
Må du finne deg noe å kose deg med og slappe avLest ut boken! Jeg kjeder meg! 1 dag unnagjort av sykmelding, 2 laaange dager igjen. Dritt![]()
Det er det. Skitt at vi var tomGodt det og daselvom viltgryte er hakket bedre
![]()
Er ikke så enkeltDa må du finne på noe annet og slappe av med![]()
Tips?Må du finne deg noe å kose deg med og slappe av![]()
Liker du håndarbeid? Kan strikke hekle... lese en ny bok.. pusse sølv haha.. kanskje ikke så beroliggende. SkravleTips?![]()
Kroppen min er fysisk rolig, problemet er at jeg ikke likevel slapper av. Tankene flyr.Liker du håndarbeid? Kan strikke hekle... lese en ny bok.. pusse sølv haha.. kanskje ikke så beroliggende. Skravle![]()
Kjæreste kos. Med middag og fullpakkeKroppen min er fysisk rolig, problemet er at jeg ikke likevel slapper av. Tankene flyr.
Skulle ønske jeg kunne sy, hekle eller strikke. Men jeg er desverre talentløs![]()
Han kommer ikke hjem fra jobb før 6-7 i kveld. Men da blir det taco kosKjæreste kos. Med middag og fullpakke![]()
Men det er jo ikke så lenge tilHan kommer ikke hjem fra jobb før 6-7 i kveld. Men da blir det taco kos![]()
Åh, bad hadde vært deilig! Har desverre kun dusj:/Men det er jo ikke så lenge tilta deg en dusj eller ett bad
![]()
Uff ikke braNå er 4 stk innlagt på sykehus o Spania med ebolasmitte
Deilig med taco og kjærestekosHan kommer ikke hjem fra jobb før 6-7 i kveld. Men da blir det taco kos![]()
Jeg har og bare dusjÅh, bad hadde vært deilig! Har desverre kun dusj:/
Vi har badekarJeg har og bare dusjHadde vært såå deilig med badekar ♡
Har bare det jeg åÅh, bad hadde vært deilig! Har desverre kun dusj:/
Kan jeg bli med, Hahah. Får nøye meg med badebassenget på gravid treningenVi har badekarKanskje jeg skal hoppe i det i kveld! Er jo storm og regn ute her.