Neineinei![]()
Det er skikkelig kjedelig, men jeg skal teste fra i morgen uansett, bare klarer ikke helt å tro på det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neineinei![]()
Ja, det synes jeg var fryktelig synd! Har du snakket med legen din?Det er skikkelig kjedelig, men jeg skal teste fra i morgen uansett, bare klarer ikke helt å tro på det.
Ser det nå jeg og... Hun som er smittet dro jo på ferie dagen etter at den mannen døde!! Tenk så mange hun kan ha smittet da!!! Og inkubasjonstiden er relativt lang.Nå er 4 stk innlagt på sykehus o Spania med ebolasmitte
Hun hadde vært i nær kontakt med 44 som blir overvåketSer det nå jeg og... Hun som er smittet dro jo på ferie dagen etter at den mannen døde!! Tenk så mange hun kan ha smittet da!!! Og inkubasjonstiden er relativt lang.
Uffameg, ikke rart det sprer seg!!Hun hadde vært i nær kontakt med 44 som blir overvåket![]()
Men hun har jo i det minste vært isolert hele tiden.Pressekonferanse nå ang hu i Norge!
Fra hun fant det ut ja, hu kan jo ha smittet hele teamet der nede..Men hun har jo i det minste vært isolert hele tiden.
Ja d kunne hun. Har de overvåkning over de?Fra hun fant det ut ja, hu kan jo ha smittet hele teamet der nede..
Taco - skulle ha søndag. Så ble det utsatt til mandag. Men så ville sambo ha noe annet i går. Så da blir det i dagHva skal dere ha til middag i dag?
Like godt tirsdag som søndag detTaco - skulle ha søndag. Så ble det utsatt til mandag. Men så ville sambo ha noe annet i går. Så da blir det i daghehe
Alltid godt med tacoLike godt tirsdag som søndag det![]()
Ja, det synes jeg var fryktelig synd! Har du snakket med legen din?
Hva skal dere ha til middag i dag?
Sant detLike godt tirsdag som søndag det![]()
Nei, de skal bare gå igjennom rutinene en gang til...Ja d kunne hun. Har de overvåkning over de?
Er du ferdig på jobb?Aner ikke enda, men veldig sulten.![]()
Meksikansk gryterett. Med elgkjøttdeig. Hadde tenkt viltgryte men det var vi selvfølgelig fri for.Hva skal dere ha til middag i dag?