Kjenner dere hverandre fra før?Ja, det blir kjempe koselig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner dere hverandre fra før?Ja, det blir kjempe koselig![]()
Ei sykepleier i Spania ble jo smittet, så hvorfor ikke her?...Regner virkelig med de har regime rundt det som det ikke slår sprekker i
Nei, vi ble kjent inne på FS når vi begge prøvdeKjenner dere hverandre fra før?
Kjære vene... Spent på hvordan dette utvikler seg. Det skal sååå lite til! Bare at en søppelsekk er merket feil eller har feil farge. En liten sprekk i hanskenEi sykepleier i Spania ble jo smittet, så hvorfor ikke her?...
Åååå, så bra dere har tatt steget til å møtes daNei, vi ble kjent inne på FS når vi begge prøvde![]()
Er veldig glad jeg ikke må på Ullevål nå! Selvom det skal være sikkert, så er det bare mennesker som jobber der..Kjære vene... Spent på hvordan dette utvikler seg. Det skal sååå lite til! Bare at en søppelsekk er merket feil eller har feil farge. En liten sprekk i hansken
Håper jeg også, men de er jo godt utstyrt her i forhold til afrika.Nå er ebola viruset i Norge om ca 30 min! Håper det ikke blir noen som blir smittet!!
Mulig ett lite hintEr det hint om og legge fra seg mobilen når pus legger seg oppå den?![]()
Hihi... oppmerksomhet takkEr det hint om og legge fra seg mobilen når pus legger seg oppå den?![]()
Mulig ett lite hint![]()
Fikk litt kos så var det greitHihi... oppmerksomhet takk![]()
Joa, men i forhold til Spania da? Der var det ei som ble smittet... Og hun har vært i kontakt med familie,venner og kollegaer før hun fant ut at hun hadde blitt smittet på jobben på sykehuset i Spania!Håper jeg også, men de er jo godt utstyrt her i forhold til afrika.
Se der. Ikke så kravstore disse katteneFikk litt kos så var det greit![]()
Ja det er jo synd det smitter så lett. Mener jo selv at hvis du skal på ferie trenger du jo ikke reise til ett land der ebolaen herjer, men helsepersonell trengs jo så sårt i de landene. Men smitteregimet skulle vært bedre. Vært litt for forsiktig om du skjønner. Bedre med en ekstra gul sekk enn å ta feil. Håper vi får kontroll over situasjonen og at smitteomfanget blir minimalt eller ingen.Joa, men i forhold til Spania da? Der var det ei som ble smittet... Og hun har vært i kontakt med familie,venner og kollegaer før hun fant ut at hun hadde blitt smittet på jobben på sykehuset i Spania!
En på jobben min skulle absolutt på besøk hjem til Kongo når det brøt ut hun. Men da nektet faktisk sjefen min frem til hun hadde fått informasjon og snakket med leger. Hadde min jobb fått smitte hadde det utviklet seg fort!Ja det er jo synd det smitter så lett. Mener jo selv at hvis du skal på ferie trenger du jo ikke reise til ett land der ebolaen herjer, men helsepersonell trengs jo så sårt i de landene. Men smitteregimet skulle vært bedre. Vært litt for forsiktig om du skjønner. Bedre med en ekstra gul sekk enn å ta feil. Håper vi får kontroll over situasjonen og at smitteomfanget blir minimalt eller ingen.
Ja hadde nok det. Bra noen tørr å si fra at nå er det faktisk ikke greit at du reiser.En på jobben min skulle absolutt på besøk hjem til Kongo når det brøt ut hun. Men da nektet faktisk sjefen min frem til hun hadde fått informasjon og snakket med leger. Hadde min jobb fått smitte hadde det utviklet seg fort!
Må ærlig innrømme jeg var glad for jeg var sykemeldt når hun kom tilbakeJa hadde nok det. Bra noen tørr å si fra at nå er det faktisk ikke greit at du reiser.
Ja, det er virkelig bedre å være for forsiktig her! Håper virkelig hun blir frisk og at dette vil være det eneste tilfelet!Ja det er jo synd det smitter så lett. Mener jo selv at hvis du skal på ferie trenger du jo ikke reise til ett land der ebolaen herjer, men helsepersonell trengs jo så sårt i de landene. Men smitteregimet skulle vært bedre. Vært litt for forsiktig om du skjønner. Bedre med en ekstra gul sekk enn å ta feil. Håper vi får kontroll over situasjonen og at smitteomfanget blir minimalt eller ingen.
Hehe, det har jeg full forståelse for!Må ærlig innrømme jeg var glad for jeg var sykemeldt når hun kom tilbake![]()
Er du fortsatt sykemeldt?Hehe, det har jeg full forståelse for!