Ja, ganske!Stille her også nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, ganske!Stille her også nå?
Vi får ta det i vårt tempo og se hvordan vi ligger ann etterhvert![]()
Jeg stresser ikke. For oss under plass 20 er det rolig.
Og de lenger oppe kan ta det med ro, de tåler en dag eller tre uten å falle langt
Det er lett og bli revet medTrodde aldri jeg skulle bli hekta på dette. Er vanligvis ikke konkurransemenneske!
Hææ? Skjønner ikke hva du prater omDet er lett og bli revet med![]()
HihiHææ? Skjønner ikke hva du prater om![]()
Havna helt nedpå 11 plass fra 7 som jeg var på i går! Og det er bare 6 oktober... føler vel litt at dette blir for stressete for meg
Det blir litt lengre ja... er 3 min og gå da3 min!!! Drømmesituasjonen! Gang det med ti her.
Jobb står på planen, frem til 16.30 så må jeg pakke inn resten av julegavene etterpå.God morgen damer. Her er jeg oppe og i full fart. Blir godt å være ferdig på jobb kl 2 i daghva er deres planer?
Kurs frem til kl 16.God morgen damer. Her er jeg oppe og i full fart. Blir godt å være ferdig på jobb kl 2 i daghva er deres planer?
Det er helt santMen jeg mener at det er kun én som ble byttet ut på topp 30 listen i går. Resten bare bytter litt på hvilken plass de ligger på. 30. plassen holdt seg i samme tempo som før. Det er irrelevant hva de som ligger på topp 10 gjør, la dem holde på.![]()
Hørtes deilig utGod morgen!
Sovet til nå. Trikset for å slappe av tror jeg ikke er å stå opp. For ser jeg stuen/kjøkkenet begynner jeg nok å rydde og styre.
Så nå har jeg funnet frem en bok som er fått i gave: New York bekjennelser. Å satser på den holder meg opptatt en stund!![]()
Skal på ikea! Ellers bare slappe avGod morgen damer. Her er jeg oppe og i full fart. Blir godt å være ferdig på jobb kl 2 i daghva er deres planer?
Sånn tenker jeg ogsåMen jeg mener at det er kun én som ble byttet ut på topp 30 listen i går. Resten bare bytter litt på hvilken plass de ligger på. 30. plassen holdt seg i samme tempo som før. Det er irrelevant hva de som ligger på topp 10 gjør, la dem holde på.![]()
En plass til ned, i dag bør jeg skravle meg oppover igjen. Vi får se hvordan kvelden blir, jeg må antakelig jobbeOppdatert 06:01
3. Kengu: 1461 (128 %)
6. Liisjja: 1027
7. Molly: 989
8. Huleboer!: 984
11. Twinkle: 845 (70 %)
14. Lovebelly: 699
18. Lykkeliten: 594
19. Mars2015: 561 (47 %)
23. To små og en i magen (Foreløpig litt anonym): 524
24. trinebeth: 477
26. Plomme: 437
27. Sara: 432
29. ninhursag: 405
31. FruJohnsen: 329
52. Lilla86: 166
30. plassen har 369 (31 %)
31. plassen har 329
35. plassen har 302
40. plassen har 239
100. plassen har 70
Når denne dagen er over har det gått 23 % av oktober, tilsvarende 271 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 38 øverste på listen allerede forbi dagens mål.
I oktober er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.
Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200.
Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.
30. plassen har nå et snitt på ca 61 innlegg per dag, tilsvarende omtrent 1900 innlegg etter 31 dager.
Du bør ikke havne så mange plasser lenger nedEn plass til ned, i dag bør jeg skravle meg oppover igjen. Vi får se hvordan kvelden blir, jeg må antakelig jobbe