Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Ble mövenpick swiss chocolate!Yoghurt is er godt. Ikke så glad i pistasj! Men krokan derimot![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble mövenpick swiss chocolate!Yoghurt is er godt. Ikke så glad i pistasj! Men krokan derimot![]()
Liisjja halvdel det kuleste tallet her nå ??Oppdatert 21:32
3. Kengu: 1445 (120 %)
6. Liisjja: 999
7. Huleboer!: 984
8. Molly: 954
11. Twinkle: 824
14. Lovebelly: 676
16. Lykkeliten: 593
19. Mars2015: 547 (46 %)
22. To små og en i magen (Foreløpig litt anonym): 513
23. trinebeth: 466
26. Sara: 425
27. ninhursag: 405
28. Plomme: 403
31. FruJohnsen: 329
51. Lilla86: 162
30. plassen har 340 (28 %)
31. plassen har 329
35. plassen har 296
40. plassen har 235
100. plassen har 68
Når denne dagen er over har det gått 19 % av oktober, tilsvarende 232 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 40 øverste på listen allerede forbi dagens mål.
I oktober er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.
Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200.
Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.
Den har jeg ikke smakt - ble mövenpick swiss chocolate herKjøpte en sånn ben and jerris eller hva den no heter. Caramel sutra... hehe... den var kjempe god.
Ble det is?Lurer kanskje på om jeg skal ta meg litt is..
Vilken type har du?Jeg har is i frysen![]()
Jeg har havna helt ned på 19. Folk skravler virkelig denne mnd!Havna helt nedpå 11 plass fra 7 som jeg var på i går! Og det er bare 6 oktober... føler vel litt at dette blir for stressete for meg
Ja! Og Kengu som faktisk har 200 over månedsmålet ligger på 3!!! Det blir ikke noe morsomt og koselig synes jeg. Er jo derfor jeg hovedsakelig skravler, og orker ikke stresse. Vi får seJeg har havna helt ned på 19. Folk skravler virkelig denne mnd!
Jeg var forkjølet, ikke baby relatert sykOg det sier duHihi
Den typen som er tom nåVilken type har du?![]()
Blir ingen stress med det her heller!Ja! Og Kengu som faktisk har 200 over månedsmålet ligger på 3!!! Det blir ikke noe morsomt og koselig synes jeg. Er jo derfor jeg hovedsakelig skravler, og orker ikke stresse. Vi får se
Bla, bla, blaJeg var forkjølet, ikke baby relatert syk![]()
Stress liker ikke bebiserBlir ingen stress med det her heller!har jo lovt legen å slutte å stresse
![]()
Den er jo også godDen har jeg ikke smakt - ble mövenpick swiss chocolate her![]()
Når skal du egentlig ha fri?Den er jo også godsnart ferdig på jobb nå. Bare 30 min igjen
Jobber du skift? Eller bare overtid?Den er jo også godsnart ferdig på jobb nå. Bare 30 min igjen
OnsdagNår skal du egentlig ha fri?
Jobber turnusJobber du skift? Eller bare overtid?
Så deilig daOnsdagfra torsdags ettermiddag har jeg fri til neste torsdag
![]()