Blitt litt kaos, men blir nok bedreSynes det har blitt mye verre de siste dagene dessverre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blitt litt kaos, men blir nok bedreSynes det har blitt mye verre de siste dagene dessverre
Ikke sant! Det er det jeg er redd forDet er sant, tipper det dabber av snart![]()
Men hvorfor må du ha flere tusen innlegg om du ikke behøver??Yes, veldig merkelig. Om og gjøre å holde seg på 1.plass virker det som, tipper noen får fryktelig mange innlegg i løpet av mnd. Men men de om det.
Jeg bryr meg igrunnen ikke om hvilken plass jeg er på så lenge jeg er på topp 30. 30ene plass har like stor sansynlighet for å vinne som 1.plassYes, veldig merkelig. Om og gjøre å holde seg på 1.plass virker det som, tipper noen får fryktelig mange innlegg i løpet av mnd. Men men de om det.
Det håper jeg.Blitt litt kaos, men blir nok bedre![]()
Ja det er deg, og det sier de jo også selv, så ikke noe stygt i detMhm! Bare for å få mange innlegg..
Fordi de vil ligge på topp kanskje?Men hvorfor må du ha flere tusen innlegg om du ikke behøver??
OI HELLO!!!!!! Vi har 1887 her... Og den ble starta lenge førDet håper jeg.
Den tråden ble startet 22.august og har snrt 20000 innlegg!!
Jepp, 30plass med feks 1201 innlegg har like stor sjangs som 1plass med feks 5000innleggJeg bryr meg igrunnen ikke om hvilken plass jeg er på så lenge jeg er på topp 30. 30ene plass har like stor sansynlighet for å vinne som 1.plass
Det er jo det den har, så jeg er fornøyd om jeg holder meg på topp 30Jeg bryr meg igrunnen ikke om hvilken plass jeg er på så lenge jeg er på topp 30. 30ene plass har like stor sansynlighet for å vinne som 1.plass
Ja burde tro det. Men er jo noen som er over allererde, og skravler like mye for det omJa det er deg, og det sier de jo også selv, så ikke noe stygt i detmen blir sikkert bedre når de fleste er over 1200
![]()
Sier vel sittOI HELLO!!!!!! Vi har 1887 her... Og den ble starta lenge før
Helt santJepp, 30plass med feks 1201 innlegg har like stor sjangs som 1plass med feks 5000innlegg![]()
Bre jeg som slutter av de på toppen..Ja burde tro det. Men er jo noen som er over allererde, og skravler like mye for det om![]()
Hihi jeg kommer ikke til å skravle like mye hele mnd vertfall!Sier vel sitt![]()
Hihi ja kanskjeBre jeg som slutter av de på toppen..
Det sier vell alt?? HeheOI HELLO!!!!!! Vi har 1887 her... Og den ble starta lenge før
Jeg har ramlet av alleredeHihi jeg kommer ikke til å skravle like mye hele mnd vertfall!
Synes ALT er fint jegHelt santFine premier da. Hva vil du vinne?
Men er du over 1200? Ja?Jeg har ramlet av allerede