Masterchef 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennendejeg hadde ikke trua jeg heller, men er brått 14 uker i dag
![]()
Ja, dere er gode på detHoho ja her kan det skravles![]()
Hoho ja her kan det skravles![]()
Jeg orker ikke se på Farmen pga han der fyren med langt hår og skjegg. Blir bare irritertGod kveld! Her blir det jakten på kjærligheten og farmen. Litt strikking og litt skravling![]()
Det gjør det nok![]()
Jeg orker ikke se på Farmen pga han der fyren med langt hår og skjegg. Blir bare irritert![]()
Ja litt derfor også. Sett så mange fine program om praha.Har også veldig lyst til å dra til Praha en tur, uten barn og ikke gravid..
Foruten en fantastisk arkitektur og kultur, er det også fra det området den originale pilsen kommer fra.
Kunne godt ha tenkt meg å besøkt noen av de eldre bryggeriene der..
Om den kommer. Har spottet siden lørdag og blir mindre og mindre iptimistisk. Typisk. Har jo lest masse om at småblødninger er så vanlig, men når det skjer med meg feiler jeg ut!!!
Hahaha!! Det er onkelen minJeg orker ikke se på Farmen pga han der fyren med langt hår og skjegg. Blir bare irritert![]()
Det har ikke begynt enda daDa er det vel bare å skifte over på noe annet da...
Mannen har vært der med jobben.Ja litt derfor også. Sett så mange fine program om praha.
Jeg ser på ElementaryDa er det vel bare å skifte over på noe annet da...
Det har ikke begynt enda da![]()
Praha vil jeg også reise til..en vakker dagMannen har vært der med jobben.
Skulle virkelig ønsket jeg kunne være med.
Men jeg skal se på jakten nå om 20 min!Da er det vel bare å finne noe annet før det begynner, da..
De lager froskelår på Masterchef![]()
Aiai, er det det altså?? Nå skal de sies at jeg har ikke sett på Farmen i år da, bare sett et innslag med ham på God kveld Norge eller noe såntHahaha!! Det er onkelen min![]()
Hahaha!! Det er onkelen min![]()
HAHAHAHA NEIDAAiai, er det det altså?? Nå skal de sies at jeg har ikke sett på Farmen i år da, bare sett et innslag med ham på God kveld Norge eller noe sånt![]()
Jeg bare TULLAEr det nå jeg skal si "Uff da"
Men på den andre siden, ser ikke Farmen så har ikke peiling på hvem dere snakker om, foruten at det er din onkel