Felles skravle 2015

Her sitter en mor som har lovet å bake pizzaboller

Som har LYST til å bake pizzaboller
Som vet det er fort gjort, lite jobb, mye god mat.

Og som bare ikke gidder.

Og som har regnet ut at det bør begynne klokka to, for å heve, kjevle, smøre, steike avkjøle og spise, i tide til avreise for å hente mormor for å dra i bursdag

så jeg må bare dra meg opp og komme igang

Det er lett. Det er gøy.Det er godt.

Så hvorfor gruer jeg sånn da?
Slik har jeg det også innimellom. Da slenger jeg fra meg tlf og bare begynner ;) så er det så deilig etterpå :)

Vel, bollene er straks ferdige, vi skal snart ta dem ut av ovnen, så skal de avkløle seg litt før vi smaker på dem, vel, ganske mye for ungenes del.

Pakke gave, skifte klær, hente mormor og gå i selskap. Fortsatt to timer til selskap, så det bør gå fint det.
Så koselig da :) man gjør utrolig mye for ungenes del :)

Min plan er først å få jenta vår i seng, deretter å planlegge reise sammen med ei venninne over telefon. Etter det igjen har jeg tenkt til å se på tv og strikke:-)

Men det blir jo kjekt å komme seg bort en tur. Hadde ønsket oss en lang weekend til praha, med spa og div. Men mangler barnevakt.

Har også veldig lyst til å dra til Praha en tur, uten barn og ikke gravid..
Foruten en fantastisk arkitektur og kultur, er det også fra det området den originale pilsen kommer fra.
Kunne godt ha tenkt meg å besøkt noen av de eldre bryggeriene der..

Ja, det blir veldig deilig! Vi bor i hver vår kant av landet, så vi møtes ei helg i november på jentetur bare vi to:-) Nå skal vi til Gdansk. Planlegger avslapping, god mat og spabehandlinger:D

Back
Topp