Det gjør jegKos deg masse!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør jegKos deg masse!
Prøv og ring igjen?Jeg får ikke noe svar av min sjef så jeg vet ikk eom jeg skal på jobb eller ikke i dag...
Jeg synes egentlig de burde ta kontakt, så ringe igjen tror jeg faktisk ikke jeg gdderPrøv og ring igjen?
Har du faste tider?Jeg synes egentlig de burde ta kontakt, så ringe igjen tror jeg faktisk ikke jeg gdder
Rart de ikke tar kontakt! Har du sendt melding da og sagt du har prøvd og få tak i de for og si ifra du ikke kommer i dag?Jeg synes egentlig de burde ta kontakt, så ringe igjen tror jeg faktisk ikke jeg gdder
Hadde kontrakt tom 2.oktoberHar du faste tider?
Rart de ikke tar kontakt! Har du sendt melding da og sagt du har prøvd og få tak i de for og si ifra du ikke kommer i dag?
Okei, er ikke så mye annet og gjøre daHar sendt melding ja
Jeg hadde ringt igjen. Det er vel du som trenger jobb, og egentlig ditt ansvar da, mener jeg. Det kan hende de har det travelt og ikke hatt mulighet til å ringe degHadde kontrakt tom 2.oktober![]()
Jeg fikk kjeft flere ganger i Oslo pg opplevde andre også som fikk det!
I dag er jeg hos frisør og får litt egenpleieVeldig deilig og fortjent synes jeg
![]()
To dager til testing for deg så jeg!!! Endelig litt synsing og tyding igjenDet fortjener du ja.![]()
To dager til testing for deg så jeg!!! Endelig litt synsing og tyding igjen![]()
Her sitter en mor som har lovet å bake pizzaboller
Som har LYST til å bake pizzaboller
Som vet det er fort gjort, lite jobb, mye god mat.
Og som bare ikke gidder.
Og som har regnet ut at det bør begynne klokka to, for å heve, kjevle, smøre, steike avkjøle og spise, i tide til avreise for å hente mormor for å dra i bursdag
så jeg må bare dra meg opp og komme igang
Det er lett. Det er gøy.Det er godt.
Så hvorfor gruer jeg sånn da?
Oi nå har jeg skravlet skikkeligOppdatert 13:27
3. Kengu: 1419 (118 %)
4. Huleboer!: 970
5. Liisjja: 937
8. Twinkle: 793
10. Molly: 726 (61 %)
14. Lovebelly: 630
16. Lykkeliten: 579
19. Mars2015: 509 (42 %)
22. To små og en i magen (Foreløpig litt anonym): 446
23. trinebeth: 426
24. Sara: 418
25. ninhursag: 405
26. Plomme: 390
30. FruJohnsen: 325
57. Lilla86: 134
30. plassen har 325 (27 %)
31. plassen har 325
35. plassen har 277
40. plassen har 218
100. plassen har 64
Når denne dagen er over har det gått 19 % av oktober, tilsvarende 232 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 38 øverste på listen allerede forbi dagens mål.
I oktober er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.
Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200.
Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.
Ja det har du virkelig.Oi nå har jeg skravlet skikkelig![]()
Jeg har ikke ord!Oi nå har jeg skravlet skikkelig![]()
Ja, det har du. Forbi meg i alle fall nåOi nå har jeg skravlet skikkelig![]()