Felles skravle 2015

God morgen alle sammen :) her sto vi opp kl 8. Ungene dro på skolen 08.45. Nå ligger jeg på sofaen og ser fødeavdelingen. Det er standard hver dag. Senere blir det middag og i bassenge med ungene. Ellers blir det nok en stille dag. Med litt huslige gjøremål:) hva gjør dere i dag da?

God morgen! Ikke lett for tidlig gravide å stå på tbanen heller....

Helt klart.

Min snorker jo også litt, men ikke plagsomt mye, og jeg sover jo for et godt ord sånn ca. Og sparker til ham om han snorker
Lurer på hvor mange ganger jeg sier: Nå må du legge deg på siden. Svaret jeg får er: Jeg ligger på siden min du har god plass. Da dytter jeg han over selv

Når du står på legekontoret og tårene triller. Greier ikke stoppe heller!!

God morgen alle sammen :) her sto vi opp kl 8. Ungene dro på skolen 08.45. Nå ligger jeg på sofaen og ser fødeavdelingen. Det er standard hver dag. Senere blir det middag og i bassenge med ungene. Ellers blir det nok en stille dag. Med litt huslige gjøremål:) hva gjør dere i dag da?
Det gjør jeg og etter at ungene er ute av huset ;)

Oppdatert 09:26

3. Kengu: 1338 (112 %)
4. Huleboer!: 963
7. Liisjja: 815
8. Twinkle: 780
9. Molly: 726 (61 %)
14. Lovebelly: 569
16. Lykkeliten: 554
19. Mars2015: 503
21. To små og en i magen (Foreløpig litt anonym): 446 (37 %)
22. trinebeth: 410
23. Sara: 410
24. ninhursag: 405
26. Plomme: 387
30. FruJohnsen: 324
54. Lilla86: 133

30. plassen har 324 (27 %)
31. plassen har 320
35. plassen har 273
40. plassen har 212
100. plassen har 60

Når denne dagen er over har det gått 19 % av oktober, tilsvarende 232 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 38 øverste på listen allerede forbi dagens mål.

I oktober er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.

Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200. :)

Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.

Æsj da, rykker stadig lengre ned!!

[qu ote="Bkno1076532, post: 18055876, member: 101492"]Ja må se det før jeg kan gjøre noe annet. Så nå gjenstår det og se hva jeg får gjort i dag da:)[/quote]
haha, sitter her fortsatt jeg;)

Hmm, merkelig samtale?

Mor: Nå må dere si fra når dere er klare for en tur på butikken da
Sønn: Jada, mamma. *går på loftet igjen*

Greia er at jeg skal på butikken og handle. Ungene må være med, Jeg vi ha dem blide og smilende, ikke hylende og sutrende. Jeg har sagt at om de ikke maser etter blader og godteri kan vi handle inn og bake pizzaboller når vi kommer tilbake. Jeg bare orker ikke MASE dem ut i bilen, fpr ad blir det sure unger, så de får leke til de er klare. Jeg bare minne dem på at det er "bli klare" de holder på med...

Hmm, merkelig samtale?

Greia er at jeg skal på butikken og handle. Ungene må være med, Jeg vi ha dem blide og smilende, ikke hylende og sutrende. Jeg har sagt at om de ikke maser etter blader og godteri kan vi handle inn og bake pizzaboller når vi kommer tilbake. Jeg bare orker ikke MASE dem ut i bilen, fpr ad blir det sure unger, så de får leke til de er klare. Jeg bare minne dem på at det er "bli klare" de holder på med...
Forskjell på hvordan man gjør seg klar ;)

Hmm, merkelig samtale?

Det høres ut som en god taktikk. :)

Jeg kan forstå det om magen er liten, eller det ikke synes direkte at man er gravid, men om man står der med stor mage bør det være noen som reiser seg!

Ja, det er helt håpløst. Reiser seg ikke for eldre heller i Oslo. Eller tilbyr seg å hjelpe med barnevogn inn på høy trikk. Folk!

[ quote="Twinkle, post: 18056121, member: 93182"]Jeg er bare så sliten, lei av og være så dårlig og føler det blir værre hvis jeg har en god dag. Også greier legen og si at nå så jeg mye bedre ut...[/quote]
Uffda, sender deg mange klemmer :)

Back
Topp