Trur ikke jeg har fått det spm jegJa, det kan jeg og. Det er bare at hvis man trykker "Åpne alltid denne i BV app" så må man endre innstillinger igjen om man vil inn på nettleseren på nytt.
*Taster på app på padda*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trur ikke jeg har fått det spm jegJa, det kan jeg og. Det er bare at hvis man trykker "Åpne alltid denne i BV app" så må man endre innstillinger igjen om man vil inn på nettleseren på nytt.
*Taster på app på padda*
No worriesBest for deg!![]()
Jeg får ikke til å lage signatur på appen mereNå har du signatur!!
Så klart vil du detartig med noen andre topp premier enn bare veske synes jeg
Hihi, hva skal du se ikveld? Farmen eller alt for norge?No worries![]()
Litt inn og ut mellom brukere herNei nå ble det stille her!
Vi har jo ikke tv for øyeblikket så det blir noen serier vi har lastet ned! Derfor må du se farmen og fortelle megHihi, hva skal du se ikveld? Farmen eller alt for norge?
Ikke jeg hellerJeg får ikke til å lage signatur på appen mere![]()
Nå har du signatur!!
Trur ikke jeg har fått det spm jeg
Løper inn og ser!Ja, jeg har ikke oppdatert app på padda. Oppdatert app er uten signatur. IT har svart i min tråd.
*Taster på app på padda*
Kjipt uten tv! Jeg som tenkte at vi skulle diskutere de teite på tvnVi har jo ikke tv for øyeblikket så det blir noen serier vi har lastet ned! Derfor må du se farmen og fortelle meg![]()
Sa de hvorfor? :/Ja, jeg har ikke oppdatert app på padda. Oppdatert app er uten signatur. IT har svart i min tråd.
*Taster på app på padda*
Tusen takkSelvfølgelig!Tar deg med fra nå av.
Er sikkery ikke detAndroid tlf, vet ikke om det er likt på iPhone.
*Taster på app på padda*
Ser ut som han driver og fisker tv nå så vi får se daKjipt uten tv! Jeg som tenkte at vi skulle diskutere de teite på tvnLurer på om det blir farmen ja :F
Jeg får ikke til å lage signatur på appen mere![]()
LikerlikerSer ut som han driver og fisker tv nå så vi får se da![]()
Blææ, jaja er ikke så farligGår ikke på verken iOS eller Android når man oppdaterer app'en.
*Taster på app på padda*
Skal ikke se noe i kveldSer ut som han driver og fisker tv nå så vi får se da![]()