Synes ikke det er sært jeg, helt vanlig at man ikke får velge selv.Er det litt sært? Velger de ut den fargen de selger minst av? Samme hvilken farge av vesken de sender ut vel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes ikke det er sært jeg, helt vanlig at man ikke får velge selv.Er det litt sært? Velger de ut den fargen de selger minst av? Samme hvilken farge av vesken de sender ut vel
Det er jo braDet vet jeg ikke.
Ikke noe problem for meg, jeg fikk den fargen jeg hadde lyst på uansett
Det greier du!Nei skal prøve mitt beste altså![]()
Men iløpet av uken har vi 1200Ja og det er deilig![]()
Kom når du er klar du![]()
Det tror jeg ogMen iløpet av uken har vi 1200![]()
Nei... ble noe kluss når de spurte om jeg ville åpne med bv eller nettleser. Kom borti feil og aner ikke hvordan jeg får det tilbake![]()
Nei det kan man ikke risikere!Ja... kan jo ikke risikere å falle under 30... blir så vanskelig å hente seg inn igjen
Da er en ferdig hvertfallMinsten sovnet før jeg var ferdig med nattasang, eldsten somler med kveldsmaten.
Han er mest opptatt av å leke med kameraet sitt og se på bildene han har tatt i dag.
Snakker litt til han inne mellom og ber han være raskere..
Ja vi må det!! Vil ha pose eller tripp trapp!
Men iløpet av uken har vi 1200![]()
Da er en ferdig hvertfall![]()
Helst det ja! Blir veldig glad om jeg vinner vesken og kan bytte farge![]()
Du er heldigÅh. Jeg har vunnet stor premie fra før, men jeg må innrømme at jeg gjerne vil ha tripptrapp eller pose.
Men den navy er fin daDet er jo bra![]()
Det går også annHvis ikke kan du selge den og kjøpe riktig farge?
Må egentlig roe ned nå da, så jeg ikke får det før 7.oktober![]()
Er det litt sært? Velger de ut den fargen de selger minst av? Samme hvilken farge av vesken de sender ut vel
Det hadde jo vært noe....Det hadde vært veldig kjekt det, om vi bare var 30 stykker.![]()
Jeg kan endre det på appenAh. Da må du inn i standardinnstillinger på mobilen.![]()