Ja, din er kjempe finTror ikke de velger farger på den måten? Jeg liker hvert fall veldig godt fargen på min.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, din er kjempe finTror ikke de velger farger på den måten? Jeg liker hvert fall veldig godt fargen på min.![]()
Så klart vil du detÅh. Jeg har vunnet stor premie fra før, men jeg må innrømme at jeg gjerne vil ha tripptrapp eller pose.
Ja håper det. Bare å håpe på skravlesyke damer når man har tid til å være inne. Har vært veldig stille de siste to dagene herDet greier du!
Jeg kan endre det på appen![]()
Jeg går på svpenger så har ikke så mye på agendaenTror ikke jeg vil har det i løpet av uken..
Håper også på de...Åh. Jeg har vunnet stor premie fra før, men jeg må innrømme at jeg gjerne vil ha tripptrapp eller pose.
Aner ikke , går litt trått med skrvlinga i dag.Haha.. Er ikke det for sent for deg allerede nå da?![]()
Den tanken tenkte jeg også, eller så kan hun hivden bort til megHvis ikke kan du selge den og kjøpe riktig farge?
Vi har gode unnskyldningerJeg går på svpenger så har ikke så mye på agendaeningen barn enda så
Kan gjøre begge deler på tlf jegÅja. Kan hende jeg kan det og. Jeg har aldri trykket "ja" til å åpne BV appen når jeg går inn i nettleser, nettopp fordi jeg vil ha muligheten til å komme inn på vanlig BV på mobilen også.![]()
Det har vi jaVi har gode unnskyldninger![]()
Det synes du nokDen tanken tenkte jeg også, eller så kan hun hivden bort til meghihi
Ja, det passer veldig fintHihi janavy passer fint til junior
![]()
Jeg ogKan gjøre begge deler på tlf jeg![]()
Jeg fikk et liv i 5 min men nå er det overNei nå ble det stille her!
Kan gjøre begge deler på tlf jeg![]()
Nå har du signatur!!Ja, det kan jeg og. Det er bare at hvis man trykker "Åpne alltid denne i BV app" så må man endre innstillinger igjen om man vil inn på nettleseren på nytt.
*Taster på app på padda*
Best for deg!Jeg fikk et liv i 5 min men nå er det over![]()