Haha, vi får nå se på detJa når du kom å laget liv så![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, vi får nå se på detJa når du kom å laget liv så![]()
Det liker viJa skjønner ikke hvorfor de skal slenge på det. Har det i grunn rolig fra 22 og kan være med da![]()
Han brukte altfor lang tid på å komme inn i går, så konsekvensen ble at han måtte inn kl 18 i dag. Den svei siden han hadde masse besøk og flere skulle komme for å se t han hadde turnoppvisning.Hehe..
Hva har han gjort?
Ferdig på do nå?Det liker vi![]()
You do thatFår se om jeg fikler litt senere.
Må egentlig roe ned nå da, så jeg ikke får det før 7.oktoberJa. Jeg tippet jo 1. oktober at du skulle klare det før 6. oktober, det trodde ikke du noe på.![]()
![]()
![]()
Jeg å vil bli ferdig, snart hallveis daHaha, vi får nå se på detVil bare bli ferdig med 1200 så jeg kan begynne på vedlikeholds arbeidet
![]()
Jeg ser på hjemmesiden til storsak at den stellevesken de har som premie denne mnd finnes i endel andre farger også. Kunne man kanskje ønsket seg en annen farge dersom man skulle vinne mon tro?![]()
JadaFerdig på do nå?
Ja og det er deiligJeg å vil bli ferdig, snart hallveis dadu er over hallveis
Nja..Noen som skal skravle litt nå forresten?
Ja... kan jo ikke risikere å falle under 30... blir så vanskelig å hente seg inn igjenDet liker vi![]()
Er det litt sært? Velger de ut den fargen de selger minst av? Samme hvilken farge av vesken de sender ut velJeg kunne ikke det når jeg vant...
Det må du aldri la skjeJa... kan jo ikke risikere å falle under 30... blir så vanskelig å hente seg inn igjen
Kom når du er klar duNja..
Muligens..
Holder på å legge barna
Nei skal prøve mitt beste altsåDet må du aldri la skje![]()
Håper de skal på ferie![]()
Er det litt sært? Velger de ut den fargen de selger minst av? Samme hvilken farge av vesken de sender ut vel
Hihi, du får utløp for litt listemaking i samme slengen så det er vinnvinn![]()
Det hadde vært drømmenDet hadde vært veldig kjekt det, om vi bare var 30 stykker.![]()