Felles skravle 2015

Vi må ha verdens dummeste katt her i nabolaget.
Vi har hengt ut mat til fuglene, og det har den funnet ut.
Den har tydeligvis også funnet ut at den har lyst på et lite fuglemåltid, så da legger den seg rett ved siden av fuglematen og venter.
Kommer ingen fugler når den ligger der....

Vi må ha verdens dummeste katt her i nabolaget.
Vi har hengt ut mat til fuglene, og det har den funnet ut.
Den har tydeligvis også funnet ut at den har lyst på et lite fuglemåltid, så da legger den seg rett ved siden av fuglematen og venter.
Kommer ingen fugler når den ligger der....
Haha, skal ikke være lett for enkelte!

Her lager jeg og lillesøster lunsj nå. Eldste stakk bort til en kompis før jeg kom på at han burde spist.

Ja, men alternativet var at vi måtte være hjemme. Altså bare oss fire i en by uten noe familie. Da var det bedre at jeg og ungene kunne gå på lekeland med faren hans og ungene mens han jobbet. Tross alt.

Kjipt likevel, ja.
Jeg håper han ikke må jobbe mye i år, men da drar han i alle fall stikket heller på kontoret. Det gjør han i dag også.

Han fortalte meg i det minste at han i hele sept og okt har ført regnskap over timene sine og vil argumentere for overtid eller avspasering eller helst en kombinasjon. Egentlig har de ikke avtale om slikt, men etter sommeren har han jobbet mye mer enn normalt, og det bør gi mer enn normalt også

Det er sant at det mange ganger er det beste alternativet.

Høres ut som høyt arbeidspress, og god moral hos mannen din. Håper det ordner seg. Noen ganger er det bare sånn at noen må få unna oppgavene selv om det er langt fra 8-timersdagen.

Det er sant at det mange ganger er det beste alternativet.

Høres ut som høyt arbeidspress, og god moral hos mannen din. Håper det ordner seg. Noen ganger er det bare sånn at noen må få unna oppgavene selv om det er langt fra 8-timersdagen.

Han har byttet jobb, og det var roligere en stund, så signerte han fast kontrakt i juli og byttet litt oppgaver, og vips... så var vi der igjen.

Her må mannen dessverre jobbe i jula, så om vi skal til Sunnmøre så blir det fra 23.desember til 28.desember tror jeg.

Back
Topp