Lager er lurt jaVi leide et lager i forbindelse med at vi måtte minimalisere huset når vi skulle selge sist, og fant ut at det egentlig var ganske praktisk så vi fortsatte å ha det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lager er lurt jaVi leide et lager i forbindelse med at vi måtte minimalisere huset når vi skulle selge sist, og fant ut at det egentlig var ganske praktisk så vi fortsatte å ha det
Ja! Elsker late morgener!Deilig å slumre lenge![]()
Takk, skal bli deilig å komme seg ut i dagKos deere på tur![]()
Kan se fordelen i det også.Ja, på soverommet!! Kjempe ekkelt
Tilogmed mannen! Så da finnes det håpKan se fordelen i det også.
Da vet du hvertfall at dere våkner av den![]()
Tipper det er på morningen og kvelden
Det gjør i grunn jeg ogsåJa! Elsker late morgener!
Haha, skal ikke være lett for enkelte!Vi må ha verdens dummeste katt her i nabolaget.
Vi har hengt ut mat til fuglene, og det har den funnet ut.
Den har tydeligvis også funnet ut at den har lyst på et lite fuglemåltid, så da legger den seg rett ved siden av fuglematen og venter.
Kommer ingen fugler når den ligger der....
Brødskive med egg... så ikke så avansertHva spiste du?
Ja, men alternativet var at vi måtte være hjemme. Altså bare oss fire i en by uten noe familie. Da var det bedre at jeg og ungene kunne gå på lekeland med faren hans og ungene mens han jobbet. Tross alt.
Kjipt likevel, ja.
Jeg håper han ikke må jobbe mye i år, men da drar han i alle fall stikket heller på kontoret. Det gjør han i dag også.
Han fortalte meg i det minste at han i hele sept og okt har ført regnskap over timene sine og vil argumentere for overtid eller avspasering eller helst en kombinasjon. Egentlig har de ikke avtale om slikt, men etter sommeren har han jobbet mye mer enn normalt, og det bør gi mer enn normalt også
Neppe.
Men nye regler neste mnd, heller
Egg er godtBrødskive med egg... så ikke så avansert
Har vært det før jaOk. Har det vært over 2000 noen gang?
Det er sant at det mange ganger er det beste alternativet.
Høres ut som høyt arbeidspress, og god moral hos mannen din. Håper det ordner seg. Noen ganger er det bare sånn at noen må få unna oppgavene selv om det er langt fra 8-timersdagen.
Ja det er det. Har en frøken som nettopp våknet. Wow for ett humør... hyyyyylEgg er godt![]()