Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tidlig pån i dag??Jeg har vasket trappen og gangen + satt på en klessvask.
Må vel pakke inn gavene som ligger på studebordet etterhvert...
Hørtes deilig utNå lukter det herlig nystekte rundstykker og bacon her![]()
Ikke så veldig egentlig,Tidlig pån i dag??
Slitsomt! Får håpe du har mulighet til å slappe av litt iløpet av dagenGod morgen/formiddagSovet så utrolig dårlig i natt. Når jeg først sovnet var jeg nok våken rundt hver time! Men, men. Ny dag
![]()
Bare veldig effektiv kanskjeIkke så veldig egentlig,![]()
Er sånn jeg er når jeg starter på noeBare veldig effektiv kanskje![]()
Deilig det, å få det unna på morningenEr sånn jeg er når jeg starter på noeLike grei tå gjøre det og bli ferdig
![]()
Det er det helt klart.Deilig det, å få det unna på morningen![]()
Nå lukter det herlig nystekte rundstykker og bacon her![]()
God morgen! Sov dårlig i natt jeg også, frem til rundt tre-tiden, men etter det var jeg som i koma. Måtte ikke opp på do en eneste gang i nattGod morgen/formiddagSovet så utrolig dårlig i natt. Når jeg først sovnet var jeg nok våken rundt hver time! Men, men. Ny dag
![]()
Søndag formiddag, frokost er nettopp intatt, solen skinner, og jeg skal bare se ferdig opptak av Ønskebarn før vi skal ut og gå tur i solskinnetHva er deres planer for dagen?
Fikk du sovet litt lenge da?God morgen! Sov dårlig i natt jeg også, frem til rundt tre-tiden, men etter det var jeg som i koma. Måtte ikke opp på do en eneste gang i natt![]()
Har dere eget lager?Vi skal ut på lageret og hente noen hyller samt se over baby utstyret
Det er så koselig å se over alt utstyret. Vi fikk masse utstyr av et vennepar i går, så nå begynner det å ta seg opp herVi skal ut på lageret og hente noen hyller samt se over baby utstyret
Vi skal få opp litt møbler i leiligheten i dag og søndagsmiddag hos mormorSøndag formiddag, frokost er nettopp intatt, solen skinner, og jeg skal bare se ferdig opptak av Ønskebarn før vi skal ut og gå tur i solskinnetHva er deres planer for dagen?