• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Felles skravle 2015

Jeg har vasket trappen og gangen + satt på en klessvask.
Må vel pakke inn gavene som ligger på studebordet etterhvert...

God morgen/formiddag :) Sovet så utrolig dårlig i natt. Når jeg først sovnet var jeg nok våken rundt hver time! Men, men. Ny dag :D

Bacon.... Savner. Spiser veldig lite bacon etter at egg og bacon brått sluttet å være noe vi lagde et par søndager i mnd. Det slutta vi med påska for... Skal vi se. Jeg husker ikke om vi hadde lillesøster vi hadde nok det eldste var 2,5 tenker jeg, fire år siden. Han fikk påvist allergi mot egg. Kan være at det er tre år, jeg er ikke sikker.

Men jeg savner bacon mest.

Søndag formiddag, frokost er nettopp intatt, solen skinner, og jeg skal bare se ferdig opptak av Ønskebarn før vi skal ut og gå tur i solskinnet :) Hva er deres planer for dagen?

God morgen/formiddag :) Sovet så utrolig dårlig i natt. Når jeg først sovnet var jeg nok våken rundt hver time! Men, men. Ny dag :D
God morgen! Sov dårlig i natt jeg også, frem til rundt tre-tiden, men etter det var jeg som i koma. Måtte ikke opp på do en eneste gang i natt :D

God morgen! Sov dårlig i natt jeg også, frem til rundt tre-tiden, men etter det var jeg som i koma. Måtte ikke opp på do en eneste gang i natt :D
Fikk du sovet litt lenge da? :D Var vel rundt da jeg også slokna og så gikk brannalarmen og etter det fløy jeg på do :p

Søndag formiddag, frokost er nettopp intatt, solen skinner, og jeg skal bare se ferdig opptak av Ønskebarn før vi skal ut og gå tur i solskinnet :) Hva er deres planer for dagen?
Vi skal få opp litt møbler i leiligheten i dag og søndagsmiddag hos mormor :D

Back
Topp