Takk! Alt er bra med alle![]()
♡ Du må kose deg masse. Det er helt fantastisk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Alt er bra med alle![]()
Ja, de har koselige drømmeland begge to.
"om du gjør sånn mamma, så får du ikke være med i drømmelandet mitt!" er den strengeste trusselen lillesøster kommer med for tiden...
Er vel noen som får masse innlegg ved å gå igjennom alt på natten og![]()
Oppdatert 20:02
3. Kengu: 976 (78 %)
4. Huleboer!: 756
6. Twinkle: 615
11. Mars2015: 455 (36 %)
12. Lovebelly: 435
14. Lykkeliten: 432
17. ninhursag: 375
18. Liisjja: 358
19. To små og en i magen (Foreløpig litt anonym): 349 (27 %)
23. trinebeth: 327
25. FruJohnsen: 299
26. Plomme: 295
32. Sara: 211
55. Lilla86: 95
30. plassen har 222 (17 %)
31. plassen har 204
35. plassen har 192
40. plassen har 171
100. plassen har 46
Når denne dagen er over har det gått 13 % av oktober, tilsvarende 155 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 41 øverste på listen allerede forbi dagens mål.
I oktober er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.
Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200.
Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.
Det er veldig langt når man ikke kan bli hele ferien
min mann har stort sett også jobba noen dager, men da på "hjemme"kontor.
Får fokusere på det positive, at jeg ligger godt i rute til 1200, selv om det ikke er noe vits i seg selv, hehe.
Hihi.. Nei, men om det blir ny runde med alle som klarer 2000 innlegg så har du kanskje innøvd å følge dagsmålene.
Hvis førsteplassen fortsetter i samme tempo blir det over 11 000 innlegg i oktober på henne.
30. plassen har et dagssnitt på 65 innlegg om dagen. Det blir 2007 innlegg etter 31 dager. Det er akkurat det samme som har vært konkurranse i månedsvis nå (over 2000 innlegg). Så foreløpig er det likt som før, bare mange flere som deltar. Vi får se om noen uker.![]()
Får ikke sove... Så morsomt
Tipper det er på morningen og kveldenHadde vært morsomt å se statistikk på hvilken timer på døgnet det er mest aktivitet her. Skulle trodd det var aktivitet døgnet rundt, men folk legger seg nokså edruelig ser jeg.
Jeg som tenkte det var trygt å stoppe på 1500. Blir spennende å se utover mndHihi.. Nei, men om det blir ny runde med alle som klarer 2000 innlegg så har du kanskje innøvd å følge dagsmålene.
Hvis førsteplassen fortsetter i samme tempo blir det over 11 000 innlegg i oktober på henne.
30. plassen har et dagssnitt på 65 innlegg om dagen. Det blir 2007 innlegg etter 31 dager. Det er akkurat det samme som har vært konkurranse i månedsvis nå (over 2000 innlegg). Så foreløpig er det likt som før, bare mange flere som deltar. Vi får se om noen uker.![]()
Håper du sovnet tilsluttFår ikke sove... Så morsomt
Jeg ble visst sittende litt til, bare slo av pc og sov i sofaen sammen med mannen som så på tv, også la vi oss når det han så på var ferdig, da vekket han meg og ba meg legge megKanskje på tide å komme seg i seng da...
Digger dem jeg også♡ Du er så nydelig mamma. Digger disse barna dine altså.![]()
Ja, men alternativet var at vi måtte være hjemme. Altså bare oss fire i en by uten noe familie. Da var det bedre at jeg og ungene kunne gå på lekeland med faren hans og ungene mens han jobbet. Tross alt.Hjemmekontor er veldig utrivelig når de fleste har ferie, for alle egentlig: venter utålmodig på den som sitter og jobber, og trasig for den som jobber og ser at de andre koser seg... Er godt vant til å ha begge rollene.