Felles skravle 2015

Yes det må man Minuset er at mamma kan bli sittende alene om vi ikke drar. Det er ikke greit.

Ikke helt greit nei

Svigermor lå ann til å bli alene et år. Hun endte med å invitere en kamerat av sin datter, som ikke hadde noe sted å være den jula, til å feire sammen med seg.

Mine foreldre er to, så er de alene, så er de ikke ALENE, og synes det er helt ok

Ikke helt greit nei

Svigermor lå ann til å bli alene et år. Hun endte med å invitere en kamerat av sin datter, som ikke hadde noe sted å være den jula, til å feire sammen med seg.

Mine foreldre er to, så er de alene, så er de ikke ALENE, og synes det er helt ok
Hadde hun hatt pappa så hadde det heller ikke vært noe problem, men det har hun jo ikke. Å siden broren min er en tøffelhelt v rang så gidder jeg ikke høre med han engang hva de skal i år for det vet jeg ....

Men nå sitter jeg i sofaen og sovner

Dagen har vært lang nok

Hadde vært morsomt å se statistikk på hvilken timer på døgnet det er mest aktivitet her. Skulle trodd det var aktivitet døgnet rundt, men folk legger seg nokså edruelig ser jeg.

Hadde vært morsomt å se statistikk på hvilken timer på døgnet det er mest aktivitet her. Skulle trodd det var aktivitet døgnet rundt, men folk legger seg nokså edruelig ser jeg.
Er vel noen som får masse innlegg ved å gå igjennom alt på natten og ;)

Back
Topp