Får ikke til det alltid, svigerfar er ikke av den prtsomme typen akkurat så det er nok mye derfor det blir litt kjedelig.Da må dere gjøre noe med det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får ikke til det alltid, svigerfar er ikke av den prtsomme typen akkurat så det er nok mye derfor det blir litt kjedelig.Da må dere gjøre noe med det![]()
Det må jo selvfølgelig du ha rotet bort selvJeg la mobillader i gangen i går, mannen ryddet i gangen i og lader klin borte. Men han hadde jo selvfølgelig ikke sett eller rørt den![]()
Wow så mange innlegg totalt. Jeg når 10 000 totalt denne mnd tror jeg.Way past dagsmålet.
Som var "50 ish", som skulle føre meg til 475 innlegg. Jeg passerer 500 nå (altså 24 500, totalt)
Det er 50 mil fra mamma til ossKan hun ikke bli med?
Ja, tydeligvis så har jeg det ifølge noen herDet må jo selvfølgelig du ha rotet bort selv![]()
Da forstår jeg..Får ikke til det alltid, svigerfar er ikke av den prtsomme typen akkurat så det er nok mye derfor det blir litt kjedelig.
Ikke såofte det bare er oss som feirer så overlever de få gangene det er snakk omDa forstår jeg..
Yes det må man Minuset er at mamma kan bli sittende alene om vi ikke drar. Det er ikke greit.
Wow så mange innlegg totalt. Jeg når 10 000 totalt denne mnd tror jeg.
Imponerende mange innlegg!Jeg har deltatt i en del skravlekonkurraner på disse snart to årene
Hadde hun hatt pappa så hadde det heller ikke vært noe problem, men det har hun jo ikke. Å siden broren min er en tøffelhelt v rang så gidder jeg ikke høre med han engang hva de skal i år for det vet jeg ....Ikke helt greit nei
Svigermor lå ann til å bli alene et år. Hun endte med å invitere en kamerat av sin datter, som ikke hadde noe sted å være den jula, til å feire sammen med seg.
Mine foreldre er to, så er de alene, så er de ikke ALENE, og synes det er helt ok
Kanskje på tide å komme seg i seng da...Men nå sitter jeg i sofaen og sovner
Dagen har vært lang nok
Jeg har lagt meg.Sovner snart her også , får finne senga tror jeg.
Natta og sov godt.)Jeg har lagt meg.
Sniker fra sengen..
Natta jenter
Natta, sov godtJeg har lagt meg.
Sniker fra sengen..
Natta jenter
Er vel noen som får masse innlegg ved å gå igjennom alt på natten ogHadde vært morsomt å se statistikk på hvilken timer på døgnet det er mest aktivitet her. Skulle trodd det var aktivitet døgnet rundt, men folk legger seg nokså edruelig ser jeg.