Felles skravle 2015

Det fungerte helt fint inntil vi fikk to barn, synes jeg

Da ble det for mye STYR å dra med seg alt så langt
Vi feirer to dager stort sett. Lille julaften med den familien vi ikke skal til, med gaver fra den siden av familien, også julaften med den andre familien og gaver derifra :) da slipper ungene å bli helt fra seg av så mye pakker!

Her kan det aldri bli annethvert år siden vi har 3 familier å ta hensyn til
Man får finne de løsninger som passer.

Jeg er egentlig tilhenger av at man tar det som det passer seg. Det har bare passet for oss sånn. til vi altså ikke orket mer.

Så flink du har vært :D kjøkkenet next nå da? Så veldig fint ut det du sendte på snap ^^
Mannen begynner og skru i morgen :) Kroppen min er helt gåen nå :p Egner meg ikke til skruing fra før. Ja, tror det blir veldig bra! Gleder meg til og se det oppe :D

Vi feirer to dager stort sett. Lille julaften med den familien vi ikke skal til, med gaver fra den siden av familien, også julaften med den andre familien og gaver derifra :) da slipper ungene å bli helt fra seg av så mye pakker!

Bare så komplett lite tilgjengelig alternativ når det er 45 mil mellom de to familiene.

Også har vi egentig tre vi også, men det har aldri vært aktuelt å feire jul sammen med svigerfar etter at de skilte lag. Da er vi hos svigermor julaften, og svigerfar første dag, men gavene åpnes julaften fra alle.

Mannen begynner og skru i morgen :) Kroppen min er helt gåen nå :p Egner meg ikke til skruing fra før. Ja, tror det blir veldig bra! Gleder meg til og se det oppe :D
Det trur jeg på, slapp av du! Trenger bekkenet ditt i Trondheim :D gleder meg til å se bilde!

Det trur jeg på, slapp av du! Trenger bekkenet ditt i Trondheim :D gleder meg til å se bilde!
Ja, han skjønte det heldigvis :D Trenger det da ja :)

Jeg la mobillader i gangen i går, mannen ryddet i gangen i og lader klin borte. Men han hadde jo selvfølgelig ikke sett eller rørt den ;)

Way past dagsmålet.

Som var "50 ish", som skulle føre meg til 475 innlegg. Jeg passerer 500 nå (altså 24 500, totalt)

Man får finne de løsninger som passer.

Jeg er egentlig tilhenger av at man tar det som det passer seg. Det har bare passet for oss sånn. til vi altså ikke orket mer.
Yes det må man Minuset er at mamma kan bli sittende alene om vi ikke drar. Det er ikke greit.

Back
Topp