TakkGratulerer så mye)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkGratulerer så mye)
Gratulerer så mykje!!!Så var man mamma til ei lita jente da!
Det gikk unna iallefallHurra!! Gratulerer så mye! Håper det ble drømmefødsel![]()
Den er det få som får bruke under pressriene. Jeg måtte ha min i hånda sist, bare rent psykisk så visste jeg den var derDet gikk unna iallefallEr ikke traumatisert, selv uten smertelindring- bortsett fra lystgass som jeg ikke fikk bruke under pressriene.
Så denne etter jeg svarte jeg. Sikkert mye godt fyll man kan bruke ja![]()
Her lager vi ofte fylt svin og kylling ytrefilet. Fyller noen ganger med Philadelphia, både med og uten pesto, blir knallgodeOg kjøtt.
For eksempel så er det veldig godt med svin ytrefile behandlet på samme måte, og fylt med hakket og stekt sopp krydret med estragon....
Her lager vi ofte fylt svin og kylling ytrefilet. Fyller noen ganger med Philadelphia, både med og uten pesto, blir knallgodeog med ett lag bacon rundt smaker det himmelsk
![]()
Matprat i kveld også, skjønner jeg
Jepp..
Og ellers dønn stille.
Jeg som skulle hatt.... vel, MASSE innlegg.... for å klatre litt
Vel, hva vil du prate om?
Hva som helst, kan godt prate mat, eller... vel, noe?
Siden jeg burde hatt... mange
Jeg sitter for øyeblikket utslitt i sofaen og venter på at gutten SKAL SLUTTE Å SOMLE OG KOMME SEG I SENG!!!!
Hva holder du på med?
Sitter og venter på at mannen skal komme opp fra soverommet hvor han prøver å legge barna.
Og soser fra tråd til tråd for å få skravle litt...
Og der var yngste oppe igjen....
Nei, har du?Har brukt det også.
Veldig godt.
Har du prøvd denne philidelphia osten med en smak av grillet paprika inne kylling?
Slitsomt når de bare tuller...Usj da, kjedelig når de ikke vil legge seg.
Mine har altså mannen der nede sammen med dem for å holde dem i ro.
Vi hjelper deg på veiVel, oppdatering klokka 2002, jeg er på plass 32, bare et tyvetalls meldinger bak plass 30.
Så, vel, jeg bør ha i alle fall femti i kveld. Minst.
Litt tidlig å telle enda ? 24424 totalt, så 50 blir 24 474, la oss da se hvor langt det går?