Mhm, fryktelig dyrt spør du meg men så hadde vi supre plasser også da.Wow, det var dyrt ja!!
Har du spilt lotto da? Du skulle jo vinne der i kveld og![]()
Nei det glemte jeg visst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm, fryktelig dyrt spør du meg men så hadde vi supre plasser også da.Wow, det var dyrt ja!!
Har du spilt lotto da? Du skulle jo vinne der i kveld og![]()
Hører kjøkkenet roper, men kroppen sitter i sofaen og sier orker ikke![]()
Jeg bør begynne på maten mannen og jeg skal spise i kveld...Da syns jeg du skal høre på sofaenhva er det kjøkkenet vil da?
Min favoritt var vel tara og den sorte gryte...
Jeg bør begynne på maten mannen og jeg skal spise i kveld...
Kan han ikke hjelpe deg litt da?![]()
Så bra at dere har koset dereGod kveld
VI har hatt en super dag i Oslo, teateret var veldig bra.
Han er opptatt med å legge sammen klær, og legge minsten....
Han er opptatt med å legge sammen klær, og legge minsten....
Ah, men da er han jo flink da![]()
Han er veldig flink
Jeg klager IKKE over at han ikke gjør noe, bare at jeg er sliten etter handlingen før i dag
Er lov å være sliten
Hva skal dere spise?
Kan best beskrives som en kyllingrulade fylt med grønn pesto og mozarello ost, surret med serrano-skinke.
Serveres med en salat
Det vil si at jeg banker en kyllingfile flat, smører grønn pesto på og legger mozarello oppå i skiver.
Ruller sammen og surrer serrano-skinke rundt.
Lar hvile litt i kjøleskapet for å sette seg, og så inn i ovnen på 200-225 grader til det tyter ut på siden.
Da er den ferdig
Hørtes ikke så verst ut. Mmm
Hva slags pesto bruker du? Finnes det uten nøtter?er ikke noen storbruker av pesto akkurat
![]()
Nam, det hørtes godt ut. Må nok prøvesKan best beskrives som en kyllingrulade fylt med grønn pesto og mozarello ost, surret med serrano-skinke.
Serveres med en salat
Det vil si at jeg banker en kyllingfile flat, smører grønn pesto på og legger mozarello oppå i skiver.
Ruller sammen og surrer serrano-skinke rundt.
Lar hvile litt i kjøleskapet for å sette seg, og så inn i ovnen på 200-225 grader til det tyter ut på siden.
Da er den ferdig
Hørtes ikke så verst ut. Mmm
Hva slags pesto bruker du? Finnes det uten nøtter?er ikke noen storbruker av pesto akkurat
![]()
Fins ikke grønn pesto uten nøtter.
Grønn pesto er basilikum, pinnekjerner (som jeg tror er nøtter), oliven olje, parmesan og evt. litt hvitløk
Jeg pleier å kjøpe ferdig laget og den av Rema1000 sitt eget merke.
Syns den er best
Altså, man må ikke bruke det samme fyllet jeg bruker.
Man kan bruke akkurat det fyllet man selv ønsker..