Felles skravle 2015

Hører kjøkkenet roper, men kroppen sitter i sofaen og sier orker ikke :(

Er lov å være sliten ;)
Hva skal dere spise?

Kan best beskrives som en kyllingrulade fylt med grønn pesto og mozarello ost, surret med serrano-skinke.
Serveres med en salat

Det vil si at jeg banker en kyllingfile flat, smører grønn pesto på og legger mozarello oppå i skiver.
Ruller sammen og surrer serrano-skinke rundt.
Lar hvile litt i kjøleskapet for å sette seg, og så inn i ovnen på 200-225 grader til det tyter ut på siden.
Da er den ferdig

Kan best beskrives som en kyllingrulade fylt med grønn pesto og mozarello ost, surret med serrano-skinke.
Serveres med en salat

Det vil si at jeg banker en kyllingfile flat, smører grønn pesto på og legger mozarello oppå i skiver.
Lar hvile litt i kjøleskapet for å sette seg, og så inn i ovnen på 200-225 grader til det tyter ut på siden.
Da er den ferdig

Hørtes ikke så verst ut. Mmm :)
Hva slags pesto bruker du? Finnes det uten nøtter? :) er ikke noen storbruker av pesto akkurat ;)

Hørtes ikke så verst ut. Mmm :)
Hva slags pesto bruker du? Finnes det uten nøtter? :) er ikke noen storbruker av pesto akkurat ;)

Fins ikke grønn pesto uten nøtter.
Grønn pesto er basilikum, pinnekjerner (som jeg tror er nøtter), oliven olje, parmesan og evt. litt hvitløk
Jeg pleier å kjøpe ferdig laget og den av Rema1000 sitt eget merke.
Syns den er best

Serveres med en salat

Da er den ferdig
Nam, det hørtes godt ut. Må nok prøves:)

Fins ikke grønn pesto uten nøtter.
Grønn pesto er basilikum, pinnekjerner (som jeg tror er nøtter), oliven olje, parmesan og evt. litt hvitløk
Jeg pleier å kjøpe ferdig laget og den av Rema1000 sitt eget merke.
Syns den er best

Ok, takk for svar. Kan jo være det fungerer med noe annet type fyll og da :D

Back
Topp