Det er bra! Eg syns det er viktig, og ikkje minst koseligNei,slett ikke
Tvert imot snakker vi MYE om god mat, og om andre gode saker...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er bra! Eg syns det er viktig, og ikkje minst koseligNei,slett ikke
Tvert imot snakker vi MYE om god mat, og om andre gode saker...
Haha.... ikke bare bare å holde seg unna matsnakk.HurraDå skal eg henge her masse i vekene!! Hehe
![]()
Wow, ikkje verst meny detBlir svolten av all matpraten på fredagskvelden på BV
![]()
Nei er ikkje detHaha.... ikke bare bare å holde seg unna matsnakk.
Haha, ja noe annet hadde jo vært rartHaha uff, sånn kan det gå. Bra du prioriterer døtrene og høstferien i alle fall![]()
Herlig! Er jo litt godt å vere svolten ogsåJeg sitter
Du kan bli sulten av all den gode matpraten mange dager i denne tråden!
Ja, du har eit poengHaha, ja noe annet hadde jo vært rart![]()
Herlig! Er jo litt godt å vere svolten også![]()
Ja det kan du... fikk lyst på sjokolade og riskrem i går, men vil jo ikke legge ned forbud. Hadde ikke dere minnet meg på det hadde jeg jo ikke vist hva jeg ville haJeg sitter
Du kan bli sulten av all den gode matpraten mange dager i denne tråden!
Eg har nok akkurat samme problemet. Ikkje mykje fancy veldig sunn mat her i gården. Men syns ærlig talt ikkje det er noko krise egentlig... Så lenge det generelle kostholdet er variert og greitt....Joda, eller lettere misunnelig
Jeg har altså hatt det jeg anser som "for enkel, litt lite sunn (selv om vi hadde masse tomat og agurk til pølse og makaroni i dag, liksom...) og kjedelig mat, meg og ungene hele uka.
Jeg sliter med å finne matlagingslysten når jeg lager til oss tre. OG mannen.... han jobber. Og jobber.
Liker, signerer og applauderer! Enig!Men altså, godis er da godt alle dager det også. Og jeg orker ikke tråder med FORBUD mot normale tema på visse dager.
Å forholde seg til norsk lov og ikke diskutere ulovlige greier, det er greit, men snop er da ikke akkurat i den kategorien
Hvor går grensen? Middager som høres ut som den syvedne himmel? Desserten? Bakverk? Kake, blir brownies blir sjokoladepudding blir til sjokolade, rett og sett. Problemet?
Joda, fristelsene, men de lystene får man styre, eller gi etter, etter eget ønske.
Er det regel på denne skravletråden også, om å ikkje snakke om godis og mat og o boy i veka??
Ja, det er jo eit voldsomt stort tema. Sikkert ein grunn til at ein får mykje forskjellig informasjon alt etter kven ein spør... Greitt å gjere litt research![]()
skravletråd på Generelt er vel i ferd med å innføre...Aldri hørt om.
Er det noen steder de har det?
Eg har nok akkurat samme problemet. Ikkje mykje fancy veldig sunn mat her i gården. Men syns ærlig talt ikkje det er noko krise egentlig... Så lenge det generelle kostholdet er variert og greitt....
skravletråd på Generelt er vel i ferd med å innføre...
Hverdagskostholdet vårt er greit nok, men jeg sliter de ukene mannen jobber lenge, og det er tross alt ei uke hver mnd, altså 1/4 av hver måned, så det er noe jeg må ta grep om.
Det og så mye annet. Når jeg bare orker. Akkurat nå orker jeg absolutt ikke.
Absolutt! En del av oss vil jo *bank i bordet* få barn som ikke tåler ting.
Noen mener jo at når barn nektet å spise ulik mat skal man ikke tvinge dem, det kan være respons på at kroppen reagerer negativt på det. Ville dyr klarer jo å lukte seg til hva de ikke skal spise!