Har litt sukker og irish cream i.Det hørtes godt ut. Brukar du å strø kanel på toppen?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har litt sukker og irish cream i.Det hørtes godt ut. Brukar du å strø kanel på toppen?![]()
Ja du har fått opp tempoTar helt av for meg![]()
![]()
Ja det blir spennende. Tror ikke det skal bli noe problem med å komme i mål, men tror det kan bli kniving med å holde seg topp 30Jeg bryr meg ikke om topp 10 egentlig. Det interessante er hvor mange totalt som holder følge. På oppdateringen i dag morges var 33 personer allerede i mål med dagens mål. Nå, fire timer senere er det tallet 34. Det er mest interessant og se hvor mange som orker å holde følge utover. Og hvor mange innlegg nr 31 har.Dersom man er i nærheten av det.
Det er bare det at ingen andre har pauser. Og når du ligger så nært 30 som meg så vet jeg ikke om jeg kan ta pauseJoda. Ta noen skikkelige skravlekvelder, så kan du ha pausedager innimellom.![]()
Så morro. gratulerer med jenteOg det blir.... Jentetermin 1 mars. Ene målet sa 28 feb, og et annet 1 mars. Så overgangen februar/mars kommer ho <3
TakkSå morro. gratulerer med jente![]()
Gratulerer med jenteTakk![]()
Hurra! Gratulerer med jente! Og alt så bra ut regner jeg med! Ingenting er bedre enn detOg det blir.... Jentetermin 1 mars. Ene målet sa 28 feb, og et annet 1 mars. Så overgangen februar/mars kommer ho <3
Gratulerer med jente på vegOg det blir.... Jentetermin 1 mars. Ene målet sa 28 feb, og et annet 1 mars. Så overgangen februar/mars kommer ho <3
Mm, diggHar litt sukker og irish cream i.
Blir spennende å høre hva hun sierJeg fikk sove jeg! Nå skal jeg dusje før jeg spiser lunsj og drar til jordmor![]()
Skal ut å farte litt så må nok vente med latten :/Mm, digg![]()
Du har jo noko å glede deg til dåSkal ut å farte litt så må nok vente med latten :/
Gratulerer så myeOg det blir.... Jentetermin 1 mars. Ene målet sa 28 feb, og et annet 1 mars. Så overgangen februar/mars kommer ho <3
Samme her, syk og ferie så da blir det mye skravling. Greit å få skravlet mye når en kanBlir nok roligere fra meg når jeg begynner å jobbe igjen til ukahar vært syk en uke, så har blitt en del ekstra skravling
Ka det har jeg jo.Du har jo noko å glede deg til då![]()
Lykke til hos jordmorJeg fikk sove jeg! Nå skal jeg dusje før jeg spiser lunsj og drar til jordmor![]()
Har fått på skravlegiret du ser jegTar helt av for meg![]()
![]()