Felles skravle 2015

Fiksbar er den nok, må vel bare bytte den delen som fikk seg en kakk så det ble sprekk i den, ifølge mannens undersøkelser. Smp er hvor omfattende det blir, men jeg tror ikke det er en big deal om sprekken er i den delen jeg tror. Jeg har dog tatt feil før om hvor store deler av slike ting som henger sammen og skaper trøbbel, så... hvem vet?
Håper det er en easy fix, som ikke koster skjorta!

Haha jeg hadde ikke Fysio i morgen allikevel. .men går det ann og bli mer rørete?

Ikke meg, ikke meg. Jeg orker ikke MER nå.

Det er liksom nok...

Ikke noen av "oss" da, men på en tråd med folk jeg ikke har sett ennå selvfølgelig :) utrolig mye de på toppen har på hjertet! Må jo være noen på nattevakt, eller er hjemme syk eller? Jeg er vel bare ikke dreven nok til å skjønne hvordan over 700 på to dager er mulig?

Oppdatert 22:17

2. Kengu: 683
4. Huleboer!: 514
8. Lovebelly: 358
10. Twinkle: 329
11. Lykkeliten: 309
13. Mars2015: 264
15. ninhursag: 232
18. Liisjja: 209
19. FruJohnsen: 189
24. Plomme: 156
25. To små og en i magen (Foreløpig litt anonym): 155
27. trinebeth: 149
32. Sara: 106

30. plassen har 118
31. plassen har 111
35. plassen har 98
40. plassen har 81
100. plassen har 27

Når denne dagen er over har det gått 6 % av oktober, tilsvarende 77 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 41 øverste på listen allerede forbi dagens mål.

I oktober er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.

Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200. :)

Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.

Med denne farta blir det rotterace å holde seg på topp 30

Vi får se.

1200 kan vi glemme, ser det ut til

Kan se ut som det ble gøy når det ble 16 % vinnersjanse ja. :p

Vi får se hvor mange som orker å holde oppe tempoet etterhvert da. Foreløpig 41 personer som er i rute. :)

Kan se ut som det ble gøy når det ble 16 % vinnersjanse ja. :p

Vi får se hvor mange som orker å holde oppe tempoet etterhvert da. Foreløpig 41 personer som er i rute. :)

Veeeldig tidlig ennå da! Er det sånn st folk detter av etterhvert, type gir opp?

God morgen.
I dag startet dag kl 05:25 her i huset

Veeeldig tidlig ennå da! Er det sånn st folk detter av etterhvert, type gir opp?

Det har ikke vært sånn konkurranse før, så det er vanskelig å si. :) Det lønner seg nok å skravle jevnt og trutt.

God morgen alle sammen :)

Det har ikke vært sånn konkurranse før, så det er vanskelig å si. :) Det lønner seg nok å skravle jevnt og trutt.
Blir spennende å se hvordan dette går, men slik som det ser ut nå ligger 30. plass an til litt over 2.000 dersom dette tempoet fortsetter.
Men det pleier ikke å være 30 stykker på på en 2.000 skravle runde så vil tro det er noen som vil falle av etter hvert

Back
Topp