Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det er en easy fix, som ikke koster skjorta!Fiksbar er den nok, må vel bare bytte den delen som fikk seg en kakk så det ble sprekk i den, ifølge mannens undersøkelser. Smp er hvor omfattende det blir, men jeg tror ikke det er en big deal om sprekken er i den delen jeg tror. Jeg har dog tatt feil før om hvor store deler av slike ting som henger sammen og skaper trøbbel, så... hvem vet?
Ikke meg, ikke meg. Jeg orker ikke MER nå.
Det er liksom nok...
Haha jeg hadde ikke Fysio i morgen allikevel. .men går det ann og bli mer rørete?
Tror virkelig det er umuligTiden vil vise![]()
Tror virkelig det er umulig![]()
Med denne farta blir det rotterace å holde seg på topp 30
Vi får se.
1200 kan vi glemme, ser det ut til
Kan se ut som det ble gøy når det ble 16 % vinnersjanse ja.![]()
Vi får se hvor mange som orker å holde oppe tempoet etterhvert da. Foreløpig 41 personer som er i rute.![]()
Veeeldig tidlig ennå da! Er det sånn st folk detter av etterhvert, type gir opp?
God morgen.
I dag startet dag kl 05:25 her i huset
Kjempekjekt! Akkurat passe natt da altså.![]()
God morgenGod morgen alle sammen![]()
Litt tidlig pån hos deg i dag?God morgen
Da er det godt du snart kan krype under dyna igjenLiten frøken som måtte på do og ikke fant smokken sin
Blir spennende å se hvordan dette går, men slik som det ser ut nå ligger 30. plass an til litt over 2.000 dersom dette tempoet fortsetter.Det har ikke vært sånn konkurranse før, så det er vanskelig å si.Det lønner seg nok å skravle jevnt og trutt.
Litt tidlig pån hos deg i dag?