Felles skravle 2015

Med denne farta blir det rotterace å holde seg på topp 30

Vi får se.

1200 kan vi glemme, ser det ut til
Herregud det kommer til å bli vanskelig å holde seg på topp 30!

Kanskje vi kan gjøre det sammen.
Har "bare" 155 selv

Jeg er ikke topp 30 engang jeg med mine 111, men ikke søren om jeg har tid til å skravle så mye nå.

vi klarte å miste grepet på tørketrømmelen når vi løftet den ned, og vips så lekker den vann fra et sted bak.

Mannen er sint på seg selv "for å ha gjort en så idiotisk ting" og jeg er SINT for at han reagerer slik, for det var da for pokker et uhell, og like mye min feil.

Og lar seg sikkert fikse, vi skal jo ha servicemann hit likevel, det blir bare dyrere, for dette er ikke reklamasjon, det er jo vår feil.

sikkert billigere enn å kjøpe ny, likevel.

Ja, vi får se hvordan det utvikler seg, men pr nå klarer jo ikke jeg det.
Nei jeg veit ikke hvor lenge jeg greier å holde meg på lista.. Herregud folk har fått blod på skravletanna!

Jeg er ikke topp 30 engang jeg med mine 111, men ikke søren om jeg har tid til å skravle så mye nå.

vi klarte å miste grepet på tørketrømmelen når vi løftet den ned, og vips så lekker den vann fra et sted bak.

Mannen er sint på seg selv "for å ha gjort en så idiotisk ting" og jeg er SINT for at han reagerer slik, for det var da for pokker et uhell, og like mye min feil.

Og lar seg sikkert fikse, vi skal jo ha servicemann hit likevel, det blir bare dyrere, for dette er ikke reklamasjon, det er jo vår feil.

Uff da.
Kanskje en ide å få et prisestimat før den repareres slik at dere vet om dere heller bør kjøpe en ny?

Jeg var jo 15. plass i sta!

Uff da.
Kanskje en ide å få et prisestimat før den repareres slik at dere vet om dere heller bør kjøpe en ny?

Helt klart.
Antakelgi kan de ikke ta det når de er her heller, for det har de jo ikke beregnet tid til, ettersom det er "vaskemaskin med motorfeil" jeg har bestilt dem til ikke "også slo vi løs en del bakpå tørketrommelen"

Æsj så kjedelig :/

Men den trommelen mener jeg er kjøpt her i huset, altså at den ikke er mer enn et par år gammel, så den bør kunne fikses, den har lang levetid igjen enda. Den er jo egentlig NY, kanskje i fjor?

Men den trommelen mener jeg er kjøpt her i huset, altså at den ikke er mer enn et par år gammel, så den bør kunne fikses, den har lang levetid igjen enda. Den er jo egentlig NY, kanskje i fjor?
Da burde den være fiksbar!

Da burde den være fiksbar!

Fiksbar er den nok, må vel bare bytte den delen som fikk seg en kakk så det ble sprekk i den, ifølge mannens undersøkelser. Smp er hvor omfattende det blir, men jeg tror ikke det er en big deal om sprekken er i den delen jeg tror. Jeg har dog tatt feil før om hvor store deler av slike ting som henger sammen og skaper trøbbel, så... hvem vet?

Back
Topp