Herregud det kommer til å bli vanskelig å holde seg på topp 30!Med denne farta blir det rotterace å holde seg på topp 30
Vi får se.
1200 kan vi glemme, ser det ut til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herregud det kommer til å bli vanskelig å holde seg på topp 30!Med denne farta blir det rotterace å holde seg på topp 30
Vi får se.
1200 kan vi glemme, ser det ut til
Mer eller mindre nøyaktig det jeg også tenkte..Å herregud!!
Kanskje vi kan gjøre det sammen.
Har "bare" 155 selv
Herregud det kommer til å bli vanskelig å holde seg på topp 30!
Jeg skal til jordmor og får besøk i morgen. Hm.. Kanskje jeg får litt skravletid på morgenen/formiddagen..Kanskje vi kan gjøre det sammen.
Har "bare" 155 selv
Kan vi helt sikkertKanskje vi kan gjøre det sammen.
Har "bare" 155 selv
Nei jeg veit ikke hvor lenge jeg greier å holde meg på lista.. Herregud folk har fått blod på skravletanna!Ja, vi får se hvordan det utvikler seg, men pr nå klarer jo ikke jeg det.
Uff da.Jeg er ikke topp 30 engang jeg med mine 111, men ikke søren om jeg har tid til å skravle så mye nå.
vi klarte å miste grepet på tørketrømmelen når vi løftet den ned, og vips så lekker den vann fra et sted bak.
Mannen er sint på seg selv "for å ha gjort en så idiotisk ting" og jeg er SINT for at han reagerer slik, for det var da for pokker et uhell, og like mye min feil.
Og lar seg sikkert fikse, vi skal jo ha servicemann hit likevel, det blir bare dyrere, for dette er ikke reklamasjon, det er jo vår feil.
sikkert billigere enn å kjøpe ny, likevel.
kommer til å bli vanskelig ja. Får se hva som skjer i løpet av mndHerregud det kommer til å bli vanskelig å holde seg på topp 30!
Uff da.
Kanskje en ide å få et prisestimat før den repareres slik at dere vet om dere heller bør kjøpe en ny?
30. plass har 118 så det er ikke så ille.Nei jeg veit ikke hvor lenge jeg greier å holde meg på lista.. Herregud folk har fått blod på skravletanna!
Æsj så kjedelig :/Jeg er ikke topp 30 engang jeg med mine 111, men ikke søren om jeg har tid til å skravle så mye nå.
vi klarte å miste grepet på tørketrømmelen når vi løftet den ned, og vips så lekker den vann fra et sted bak.
Mannen er sint på seg selv "for å ha gjort en så idiotisk ting" og jeg er SINT for at han reagerer slik, for det var da for pokker et uhell, og like mye min feil.
Og lar seg sikkert fikse, vi skal jo ha servicemann hit likevel, det blir bare dyrere, for dette er ikke reklamasjon, det er jo vår feil.
sikkert billigere enn å kjøpe ny, likevel.
I den farta her så vet jeg ikke om jeg henger med! Blir spennende å se!30. plass har 118 så det er ikke så ille.
Det spiller ingen rolle om man ligger på 1. eller 30. plass
Da burde den være fiksbar!Men den trommelen mener jeg er kjøpt her i huset, altså at den ikke er mer enn et par år gammel, så den bør kunne fikses, den har lang levetid igjen enda. Den er jo egentlig NY, kanskje i fjor?
kommer til å bli vanskelig ja. Får se hva som skjer i løpet av mnd
Da burde den være fiksbar!
Krysse fingra for at noen mister mobilen i do?