Felles skravle 2015

Hihi.. Jeg gikk forbi klementiner i går på butikken, men handla ikke for jeg trodde ikke de var blitt så gode enda :P Kanskje jeg må sende mannen på butikken i dag!
De er kjempe gode! Kjøpte selv :D

Nå ser jeg reprise av farmen :D

Skjønner :D Ikke noe en kan gjøre, h*n kommer når den kommer. Når er neste kontroll da?
I morgen hos jordmor :) Har ikke mer hos legen enn at jeg skal ringe om jeg går over.

:D Du får oppdatere i morgen etter timen!
Det skal jeg gjøre! Tror ikke hun gjør mer enn det vanlige. Ikke pokker om jeg skal be om noe stripping iallefall!!

Ser veldig rart ut med doble dagbøker allikevel. Det er jo alltid noen som er med på termingruppe som ikke er på skjult. :p Da jeg var på termingruppe hadde vi begge steder. :)
Men det som er så greit med det, er at ingen av oss bryr oss om en så liten feil ;) nå er jo de som ikke er på skjult fritt for å lage seg bilde tråd, men om man ikke ønsker får det bare være uten ;)

Men det som er så greit med det, er at ingen av oss bryr oss om en så liten feil ;) nå er jo de som ikke er på skjult fritt for å lage seg bilde tråd, men om man ikke ønsker får det bare være uten ;)

Det er samme for meg. Jeg sa bare at det ser rart ut. :)

Back
Topp