Felles skravle 2015

Hehe.. Ja, det kan jeg jo forresten også ha én av, men som sagt, disse to andre plantene mine tåler jo dette.

Jeg tror jeg skal prøve meg på Fredslilje da, siden den tåler ganske mye den og.
Kanskje jeg skal vurdere den jeg også, den er jo litt fin

Du hadde hvert fall 50 innlegg på siste oppdatering for én time siden. Om du fortsetter i det tempoet har du 1550 innlegg når oktober er over. ;)

Hadde ikke vært å forrakte det! Det kommer an på aktiviteten her ellers da. Som dere sa i går må man jo ha noen å konversere med :)

Kanskje jeg skal vurdere den jeg også, den er jo litt fin

Jeg synes fredslilje er veldig fin. Jeg synes ikke den jeg la ut bilde av først, den som jeg har, er sånn veldig pen, men den er koselig å ha i vinduet. Og så har den jo blitt en del av familien. Siden jeg har klart å holde liv i den i så mange år.

Jeg synes fredslilje er veldig fin. Jeg synes ikke den jeg la ut bilde av først, den som jeg har, er sånn veldig pen, men den er koselig å ha i vinduet. Og så har den jo blitt en del av familien. Siden jeg har klart å holde liv i den i så mange år.
Koselig er det :) særlig når man har klart å holde liv i den :)

Den heter Crassula. Kanskje den skal hete Casper. Jeg må finne ut hva den høye som har blitt til tre skal hete. Kanskje den må hete trillingene (faren er at den blir enda flere). Hmm.. Jeg må finne ut hva den heter.

Hjemme :D

Blander meg inn jeg og. Har en plante som er avlegger av mammas plante, som er avlegger av bestemors plante for flere tiår siden. Når min begynner se dvask ut får jeg fysisk vondt i hjerterota. Den ER jo familien.

Den heter Crassula. Kanskje den skal hete Casper. Jeg må finne ut hva den høye som har blitt til tre skal hete. Kanskje den må hete trillingene (faren er at den blir enda flere). Hmm.. Jeg må finne ut hva den heter.
Casper er et fint navn, på topp 3 listen min ^^

Blander meg inn jeg og. Har en plante som er avlegger av mammas plante, som er avlegger av bestemors plante for flere tiår siden. Når min begynner se dvask ut får jeg fysisk vondt i hjerterota. Den ER jo familien.

Er du god med planter da?

Jeg er elendig med planter nemlig, så de 2 som har overlevd har klart det helt på egenhånd.

Casper er et fint navn, på topp 3 listen min ^^

Hehe.. Jeg føler at plantene er gutter, alternativt kunne den jo hete Casandra siden det egentlige navnet var Crassula.

Gitt opp jakten på den andre planten min sitt navn. Får spørre mamma. Mamma dreper aldri planter.

Nei, der sa mannen at det er leggetid.

Natta jenter! :)

Back
Topp