Kanskje jeg skal vurdere den jeg også, den er jo litt finHehe.. Ja, det kan jeg jo forresten også ha én av, men som sagt, disse to andre plantene mine tåler jo dette.
Jeg tror jeg skal prøve meg på Fredslilje da, siden den tåler ganske mye den og.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje jeg skal vurdere den jeg også, den er jo litt finHehe.. Ja, det kan jeg jo forresten også ha én av, men som sagt, disse to andre plantene mine tåler jo dette.
Jeg tror jeg skal prøve meg på Fredslilje da, siden den tåler ganske mye den og.
Du hadde hvert fall 50 innlegg på siste oppdatering for én time siden. Om du fortsetter i det tempoet har du 1550 innlegg når oktober er over.![]()
Kanskje jeg skal vurdere den jeg også, den er jo litt fin
Koselig er detJeg synes fredslilje er veldig fin. Jeg synes ikke den jeg la ut bilde av først, den som jeg har, er sånn veldig pen, men den er koselig å ha i vinduet. Og så har den jo blitt en del av familien. Siden jeg har klart å holde liv i den i så mange år.
Koselig er detsærlig når man har klart å holde liv i den
![]()
Jeg synes fredslilje er veldig fin. Jeg synes ikke den jeg la ut bilde av først, den som jeg har, er sånn veldig pen, men den er koselig å ha i vinduet. Og så har den jo blitt en del av familien. Siden jeg har klart å holde liv i den i så mange år.
Casper er et fint navn, på topp 3 listen min ^^Den heter Crassula. Kanskje den skal hete Casper. Jeg må finne ut hva den høye som har blitt til tre skal hete. Kanskje den må hete trillingene (faren er at den blir enda flere). Hmm.. Jeg må finne ut hva den heter.
Så braHjemme![]()
Blander meg inn jeg og. Har en plante som er avlegger av mammas plante, som er avlegger av bestemors plante for flere tiår siden. Når min begynner se dvask ut får jeg fysisk vondt i hjerterota. Den ER jo familien.
Casper er et fint navn, på topp 3 listen min ^^
Lurt spør henneHehe.. Jeg føler at plantene er gutter, alternativt kunne den jo hete Casandra siden det egentlige navnet var Crassula.
Gitt opp jakten på den andre planten min sitt navn. Får spørre mamma. Mamma dreper aldri planter.
God nattNei, der sa mannen at det er leggetid.
Natta jenter!![]()
Ja, er bare to min med bilJippi!Det gikk kjapt.
God nattNei, der sa mannen at det er leggetid.
Natta jenter!![]()
Det er ikke langtJa, er bare to min med bil![]()
Nei, det er veldig deilig og ha de så nærme alle sammenDet er ikke langt![]()