Felles skravle 2015

Går det ann å hekle og skravle samtidlig da tru? :p

Denne har ikke jeg, men en venn som også er dårlig til å vanne. Den blomstrer hvert 3. år, og resten av tiden er den som en grønn plante. Fredslilje heter den. Grunnen til at den bare blomstrer hvert 3. år hos henne er nok lite vanning. :p

getimage.aspx

Denne har ikke jeg, men en venn som også er dårlig til å vanne. Den blomstrer hvert 3. år, og resten av tiden er den som en grønn plante. Fredslilje heter den. Grunnen til at den bare blomstrer hvert 3. år hos henne er nok lite vanning. :p

getimage.aspx
Hadde min kjempe lenge med blomstring :D

Men nå skal vi se farmen og jeg er så godt i gang at jeg legger bort mobilen :D

Hadde min kjempe lenge med blomstring :D

Flinkis! Men man trenger jo ikke kaste den når den ikke blomstrer? Den kan jo også leve evig om man bare holder ut. :p

Flinkis! Men man trenger jo ikke kaste den når den ikke blomstrer? Den kan jo også leve evig om man bare holder ut. :p
Drepte den jo tilslutt da :p Men hadde den fryktelig lenge :)

Jeg finner ikke bilde av den andre blomsten min. Hmm.. Den som har blitt så høy. Det er også en grønn inneplante. Den er egentlig bare en rett grønn stilk som det voser avlange grønne blader ut fra og alt vokser oppover. Så vokser den videre og videre i toppen, og bladene blir lengre i bunn og så kommer det nye mindre blader på toppen hele veien. Ja. Jeg finner ingen bilder av noe som ligner på google. :p

Drepte den jo tilslutt da :p Men hadde den fryktelig lenge :)

Ja. Den tåler ganske harde kår, har jeg skjønt av min venn. Så hun har den i perioder hvor den er pjusk, og lite blader og alt, og så kan den trives bedre (bli tatt bedre vare på) og få mer blader og etter hvert blomster igjen. :p

God natt god natt. Leggetid på overtid:) snakkes.

Back
Topp