Det er det helt klartDeilig og komme ordentlig i gang![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det helt klartDeilig og komme ordentlig i gang![]()
Åååååååååå så skjønn
Hei til søtnosen
Funnet sånn superplante altsåhva den heter?
Ja... snakk om å være tregbare en mnd for sent liksom
![]()
Da er jeg jo på jobb, men håper at jeg er i mål rundt midten av mnd
Oi såppas jaMå jo ikke spørre meg om hva de heter. Det er to forskjellige. De var bittesmå (kanskje 10 cm høye) da jeg fikk dem i gave av noen venner i studietiden. Da var de plantet sammen i en potte fra butikk. Så jeg var sikker på at det var en sånn søt liten potte som jeg kom til å ha i 1, maks 2 uker, og så måtte jeg kaste dem. Men de døde aldri. Og så ble de så store at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre. Så da spurte jeg på Plantasjen. Jeg har jo aldri hatt blomster som vokser før! Så da ble de plantet ut i hver sin lille potte. Og så har de fått større og større, og nå er den ene blitt kjempestor og bred og bretter seg utover (den henger nedover for det meste). Den andre vokser rett oppover og har blitt til 3 stykker (og jeg tror egentlig de burde skilles i egne potter, men det har jeg ikke fått dreisen på, så de står trangt). og så har den blitt over 1 meter høy. Nå må jeg finne noe jeg kan ha rundt den så den ikke knekker. Den står lent til stueveggen nå, men det er ikke så pent. Jeg har jo ikke peiling, så det må bli ny tur på Plantasjen.
Oi såppas ja![]()
KultMå jo ikke spørre meg om hva de heter. Det er to forskjellige. De var bittesmå (kanskje 10 cm høye) da jeg fikk dem i gave av noen venner i studietiden. Da var de plantet sammen i en potte fra butikk. Så jeg var sikker på at det var en sånn søt liten potte som jeg kom til å ha i 1, maks 2 uker, og så måtte jeg kaste dem. Men de døde aldri. Og så ble de så store at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre. Så da spurte jeg på Plantasjen. Jeg har jo aldri hatt blomster som vokser før! Så da ble de plantet ut i hver sin lille potte. Og så har de fått større og større, og nå er den ene blitt kjempestor og bred og bretter seg utover (den henger nedover for det meste). Den andre vokser rett oppover og har blitt til 3 stykker (og jeg tror egentlig de burde skilles i egne potter, men det har jeg ikke fått dreisen på, så de står trangt). og så har den blitt over 1 meter høy. Nå må jeg finne noe jeg kan ha rundt den så den ikke knekker. Den står lent til stueveggen nå, men det er ikke så pent. Jeg har jo ikke peiling, så det må bli ny tur på Plantasjen.
fordel med nskebarn i opptak. spole over reklamen
Fikk ikke med meg ønskebarn idagfordel med nskebarn i opptak. spole over reklamen
Heldig med skravlerne i kveldHehe.. Ja, det er du jo helt sikkert. Du har jo gjort 1/4 i dag.
Kult
Dreper alt jeg og
Post gjerne bilde av plantene. Så får jeg prøvd med på noen slike kandkje![]()
Hva skal du ha? Gulost med majones?Trur jeg må lage meg kveldsmat![]()
Nesten alle samletJa.Fin skravledag i dag.