Forsvinner så fort neste oppdatering har vært.
Det er vel under 5 minutter til
Den kommer nok snart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forsvinner så fort neste oppdatering har vært.
Det er vel under 5 minutter til
Haha..Jeg ser brystvortemusen, hvite blomsten, baby i håndkle, røde blomsten, storken med baby.
![]()
Jeg ser det sammeogså dine rosa og blåe sko
Det synes jegVurderer å skifte nick til "Musemor med to små og en i magen"...
Det passer så bra til avataren![]()
Ja, jeg burde byttet (dette er jo et idiotisk et, eksempebilde fra windows, ALLE har jo det på maskinen sin sånn ca) men som kjent.... bytte er ikke lurt...
Ser du storken?Jippi
Ser du storken?Jippi
Vurderer å skifte nick til "Musemor med to små og en i magen"...
Det passer så bra til avataren![]()
Jeg ser også storken, er på appJa, Jeg er på PC.![]()
Burde vært det jeg og siden jeg snart får sammenbrudd av og se på bildet mitt skifter fra bilde til bilde på appJa, Jeg er på PC.![]()
Nattevakt?Jeg skal være våken hele nattenmen tror jeg blir ganske alene om den
![]()
Nei, du kan ikke bytte, men jeg får lyst til å fortelle alle de andre at det er DITT bilde og ikke deres.
Haha den tanken har jeg å hatt, Sara sitt BILDE!Nei, du kan ikke bytte, men jeg får lyst til å fortelle alle de andre at det er DITT bilde og ikke deres.
Appen synes jeg det er noe krøll med heeele tidenBurde vært det jeg og siden jeg snart får sammenbrudd av og se på bildet mitt skifter fra bilde til bilde på app![]()
Nå er jeg spent på hvor langt ned på lista jeg erOppdatert![]()
Ja, det er det!Appen synes jeg det er noe krøll med heeele tiden
Skjønner deg godt. Her blir det å kjøre frøkenen i bhg sove og jobb igjen i morgen kveld. Men har fri fredag daDet er jo bedre betalt ja
Det passer bare ikke i mitt liv,, og ungene og sånn, og er ikke verd den ekstra betalinga. Ikke er et helsemessig bra heller egentlig, dessuten er ikke min utdannelse slik at nattevakter er aktuelt, så da blir det ufaglært nattevakt, eller faglært kontorrotte. Sistnevnte er mer behagelig, og mer lønnsomt, tror jeg![]()
Litt på og av.. noen vandrere hender det at det er.Pleier det og være rolig der du jobber?