Jeg skal på besøk til Liisjja og vi skal shoppe så da må bekkenet mitt være sånn nogenlunde i ordenSå da må det lades opp!
Så koselig, da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal på besøk til Liisjja og vi skal shoppe så da må bekkenet mitt være sånn nogenlunde i ordenSå da må det lades opp!
Er du sikker på du vil vite det?![]()
Er på app jaEr du på app'en?
Den kan godt finne på å tulle med profilbildene til tider
Det er så mye feil :/ i stad fikk jeg opp alle med mitt bilde, gjett om jeg ble forvirret daNå er det noe feil her. Når du skriver får du ditt gamle profilbilde frem, men når noen siterer deg får du det du har...snodig.
Det er forståelig. Hadde jeg også blitt... tulle app som styrer :/Det er så mye feil :/ i stad fikk jeg opp alle med mitt bilde, gjett om jeg ble forvirret da![]()
Ja, skikkelig!!Det er forståelig. Hadde jeg også blitt... tulle app som styrer :/
Det er så mye feil :/ i stad fikk jeg opp alle med mitt bilde, gjett om jeg ble forvirret da![]()
Det kommer seg sikkert hvis ikke får man bare melde fra til teknisk.Ja, skikkelig!!
Akkurat slik jeg tenkte i stad og!Det har jeg også gjort til tider.
Veldig forvirrende.
Leser teksten, tenker "jeg har da ikke skrevet det", å, ja, feil nick....
Nice, kan lade opp sammen vi daTakk og lov for deti morgen begynner oppladningen min
![]()
Jeg må forsvare meg med at jeg har spilt i godt over ett år av og påJepp, det er derfor jeg spurte
Helt perfektNice, kan lade opp sammen vi da![]()
Jeg må forsvare meg med at jeg har spilt i godt over ett år av og på655...
Håper da inderlig detSå koselig, da
Er du helt gal?jeg var på bane 300 å nokka så sletta jeg shiten
![]()
Kanskje jeg så på oversikten akkurat LITT for tidlig da. Sto 9 på meg, og det stemmer da ikke...
TydeligvisEr du helt gal?![]()
Jeg bør gå og finne menskoppen som jeg ikke husker hvor jeg la etter sist mens.
Ikke at jeg har FÅTT mens enda, men siden jeg altså egentlig bruker tøybind. Og vi har vaskemaskin som ikke vasker. Og jeg sitter og lurer på om vi kan få en ordning på å levere klær til mamma på morgenen, og hente tørre klær på ettermiddagen.... Da føler jeg ikke for å sende henne blodige tøybind...
Er jeg med på oppdateringen? Om ikke så vil jeg detJeg kan godt ta deg med når det er nye oppdateringer, hvis du vil.![]()
Samme greieneTydeligvisspiller jewel mania jeg
![]()
Jeg er hjemme nå forresten![]()