Felles skravle 2015

Søren og, irriterer meg skikkelig dette med signatur. Ser ikke ut som jeg finner den muligheten på instillinger heller.

Tror kanskje alle har mistet det nå? Jeg mistet det allerede 5. september, men nå tror jeg ingen har det. Har rapportert det på teknisk.

Tror kanskje alle har mistet det nå? Jeg mistet det allerede 5. september, men nå tror jeg ingen har det. Har rapportert det på teknisk.
Du ser ikke nå under på meg nå? Ser ingenting på deg eller noen her

Lenge siden så få har vært på listen ;) oppdateres nok igjen om 30 min ;)

Nå var det hvert fall full liste. De første listene etter midnatt kan være med bare 10 personer og sånn. :p

Jeg hadde forresten fortsatt signatur på iPaden min i går. Det er rart hvis alle har mistet det fra telefonene sine nå. :confused:

Haha.. Ja, det er utrolig rart. For jeg mistet jo min signatur på mobilen 3 uker før alle andre. :p
Jaja, kanskje det bare er en teknisk feil. Synes det er mye av det etter store oppdateringer :p

Oppdatert 13:29

1. Lovebelly: 114
7. Lykkeliten: 47
22. Twinkle: 22
25. trinebeth: 20
33. Sara: 16

Når denne dagen er over har det gått 3 % av oktober, tilsvarende 39 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 7 øverste på listen allerede forbi dagens mål. 100. plassen har 5 innlegg.

I oktober er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.

Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200. :)

Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.

Last edited:

Når denne dagen er over har det gått 3 % av oktober, tilsvarende 39 av 1200 innlegg.

I oktober er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.

Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200. :)

Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.
Oy lovebelly har en pang start. ;)

Jaja, kanskje det bare er en teknisk feil. Synes det er mye av det etter store oppdateringer :p

Jeg mener at det var i begynnelsen av mars at det var den virkelig store oppdateringen som startet alt krøllet.

Når denne dagen er over har det gått 3 % av oktober, tilsvarende 39 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 7 øverste på listen allerede forbi dagens mål.

Plutselig var jeg på plass :D

Jeg mener at det var i begynnelsen av mars at det var den virkelig store oppdateringen som startet alt krøllet.
Ikke alltid man skal tukle så mye med ting men det må vel til :p

Back
Topp