Felles skravle 2015

Vi har kjøpt oss leilighet og tok over 1 september og mannen og pappa driver med full opppussing men i kveld flytter vi inn i kaoset :p Vært noen tøffe dager med meg som fortsatt er så dårlig og bekkenløsning med gangsperre i tillegg :p Men det er utrolig hva man får til når man må ;)

Oh, det var fine premier! Jeg vil ha voksi pose og tripp trapp :D Men kjente jeg ble litt stresset med og MÅ være på topp30 :p

Ikke bli stresset av det du, det har aldri vært 30 stykker med på konkurransen. Vi ser an utover i oktober hvordan det går, det skal nok gå greit tenker jeg. :) Kjempefine premier. Jeg må nesten inn og se på fargene man kan velge i jeg. :D

Huff, det hørtes ikke noe godt ut å flytte i den tilstanden. Godt dere kommer i hus nå snart da! :)

Ikke bli stresset av det du, det har aldri vært 30 stykker med på konkurransen. Vi ser an utover i oktober hvordan det går, det skal nok gå greit tenker jeg. :) Kjempefine premier. Jeg må nesten inn og se på fargene man kan velge i jeg. :D

Huff, det hørtes ikke noe godt ut å flytte i den tilstanden. Godt dere kommer i hus nå snart da! :)
Hadde vært kjekt og vinne en av de som man uansett skal kjøpe, penger spart :D Mannen min synes det var så fantastisk når jeg vant uv telt at han sa jeg måtte bli med på flere konkurranser så vi vant flere baby ting :p

Oj. Har du flyttet. Det har ikke jeg fått med meg nå som jeg har hatt skravlepause. :p

Tja. Nytt og spennende. Premiene for oktober er lagt ut. :D Nye ekstrapremie-regler. Alle som er på topp 30 listen OG har over 1200 innlegg er med i trekning av 3 ekstrapremier, altså 10 % vinnersjanse. :D

Finner ikke hvor disse konkurransene legges ut :/

I morgen er det 1. oktober.
Oktober rosa-sløyfe måneden.
Den måneden man markerer kampen mot brystkreft.

Pleier dere å støtte aksjonen?

Jeg pleier å kjøpe en 2-3 rosa sløyfer hvert år
Svigermor døde av brystkreft og min mormor døde av det... Så du kan jo gjette?
Jeg er fortsatt bitter for at jeg aldri fikk møte henne og at min datter ikke har en farmor i dag!

Hadde vært kjekt og vinne en av de som man uansett skal kjøpe, penger spart :D Mannen min synes det var så fantastisk når jeg vant uv telt at han sa jeg måtte bli med på flere konkurranser så vi vant flere baby ting :p

Min har ikke heeeeeelt samme innstilling, selv om jeg har vunnet to pakker med smokker til bonusen, og stelleveske...

upload_2014-9-30_21-35-3.png
Tror jeg vil ha den som heter WithWash om jeg vinner stolen. ;)

Finner ikke hvor disse konkurransene legges ut :/

Det legges vel på konkurranseforumet, i tillegg til at både jeg og Lykkeliten ga deg linken da du spurte tidligerei dag, i alle fall jeg linket til tråden på Generell. Det legges ALLTID på Generell. Og somregel også på de ulike underforumene, termingruppene og fs, av den aktuelle moderator for gruppen

Oj. Vant du UV-telt? Det gikk jeg glipp av (eller har jeg glemt). :p

Min har ikke heeeeeelt samme innstilling, selv om jeg har vunnet to pakker med smokker til bonusen, og stelleveske...
Må såklart være med måte men jeg skravler ganske mye på dagen når han er på jobb når jeg er med i konkuransen så han merker ikke så mye til det :)

Min har ikke samme innstilling nei, enda jeg har vunnet både fin bok, og smykke og stelleveske. Han sier istedet: "Du er avhengig av babyverden!"

Må jobbe

Må legge meg

Mannen kom hjem med blomster :)

Vi har jo to i natur, en som har vært siden jeg var lita, og en vi kjøpte da vi fikk nr 2. Jeg tipper vi går for en til av samme for å unngå krangel...

Oj, en fra da du var liten ja. :) Jeg får ikke arve min for den er til barnebarna hos besteforeldrene.

Back
Topp