Felles skravle 2015

Nja, tja...

HUN går neppe lei av julemagien før jul.

Men jeg blir en anelse overeksponert... Hun han se "hestebarbie", "perlebarbie" og "febarbie" om hun absolutt måse rosa-glam...
Da hadde ikke jeg brydd eg, du må vel ikke se på.

Da hadde ikke jeg brydd eg, du må vel ikke se på.

Vel... jo?

Tv'n står i stua. Og vi har sett den sammen (dvs, meg med pc da) når broren ikke har vært hjemme. Og med mindre jeg skal gå og legge meg i senga, så får jeg den med meg. (Og går jeg dit, følger hun etter)

Vel... jo?

Tv'n står i stua. Og vi har sett den sammen (dvs, meg med pc da) når broren ikke har vært hjemme. Og med mindre jeg skal gå og legge meg i senga, så får jeg den med meg. (Og går jeg dit, følger hun etter)
jaja men da bare gjemmer du den da.

Jeg har ikke talt, jeg har ikke kontroll

Men jeg er ganske sikker på at jeg er over 2000

jaja men da bare gjemmer du den da.

Jeg hadde en prat med henne når den var ferdig i dag, og sa at den må vente til desember. "Ja, til de'embel" bekreftet hun,så i teorien er vi i alle fall enige.

Hallo :D Nå har jeg stått på i 2 dager og vaske ut av leiligheten med fall og knall og tårer og nå er jeg endelig ferdig og kan konsentrere meg om vårt nye hjem :D Skjer det noe spennende her?

Jeg har ikke talt, jeg har ikke kontroll

Men jeg er ganske sikker på at jeg er over 2000

Det er du nok. Du manglet 6 innlegg kl. 19:08.

Jeg hadde en prat med henne når den var ferdig i dag, og sa at den må vente til desember. "Ja, til de'embel" bekreftet hun,så i teorien er vi i alle fall enige.

Det er en gyldig avtale det, muntlig er bindende.

Hallo :D Nå har jeg stått på i 2 dager og vaske ut av leiligheten med fall og knall og tårer og nå er jeg endelig ferdig og kan konsentrere meg om vårt nye hjem :D Skjer det noe spennende her?

Oj. Har du flyttet. Det har ikke jeg fått med meg nå som jeg har hatt skravlepause. :p

Tja. Nytt og spennende. Premiene for oktober er lagt ut. :D Nye ekstrapremie-regler. Alle som er på topp 30 listen OG har over 1200 innlegg er med i trekning av 3 ekstrapremier, altså 10 % vinnersjanse. :D

Oj. Har du flyttet. Det har ikke jeg fått med meg nå som jeg har hatt skravlepause. :p

Tja. Nytt og spennende. Premiene for oktober er lagt ut. :D Nye ekstrapremie-regler. Alle som er på topp 30 listen OG har over 1200 innlegg er med i trekning av 3 ekstrapremier, altså 10 % vinnersjanse. :D
Vi har kjøpt oss leilighet og tok over 1 september og mannen og pappa driver med full opppussing men i kveld flytter vi inn i kaoset :p Vært noen tøffe dager med meg som fortsatt er så dårlig og bekkenløsning med gangsperre i tillegg :p Men det er utrolig hva man får til når man må ;)

Oh, det var fine premier! Jeg vil ha voksi pose og tripp trapp :D Men kjente jeg ble litt stresset med og MÅ være på topp30 :p

Back
Topp