Han luksusfelle mannen må gå videre![]()
Han har så griseflax
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han luksusfelle mannen må gå videre![]()
Da hadde ikke jeg brydd eg, du må vel ikke se på.Nja, tja...
HUN går neppe lei av julemagien før jul.
Men jeg blir en anelse overeksponert... Hun han se "hestebarbie", "perlebarbie" og "febarbie" om hun absolutt måse rosa-glam...
Jeg støtter ikke akkurat den aksjonen, men støtter kreftforeningen. Vi fikk også inn endel penger i pappas begravelse som gikk til kreftforskning.I morgen er det 1. oktober.
Oktober rosa-sløyfe måneden.
Den måneden man markerer kampen mot brystkreft.
Pleier dere å støtte aksjonen?
Jeg pleier å kjøpe en 2-3 rosa sløyfer hvert år
Jepp, min mor har hatt brystkreftI morgen er det 1. oktober.
Oktober rosa-sløyfe måneden.
Den måneden man markerer kampen mot brystkreft.
Pleier dere å støtte aksjonen?
Jeg pleier å kjøpe en 2-3 rosa sløyfer hvert år
Da hadde ikke jeg brydd eg, du må vel ikke se på.
jaja men da bare gjemmer du den da.Vel... jo?
Tv'n står i stua. Og vi har sett den sammen (dvs, meg med pc da) når broren ikke har vært hjemme. Og med mindre jeg skal gå og legge meg i senga, så får jeg den med meg. (Og går jeg dit, følger hun etter)
Jeg har ikke talt, jeg har ikke kontroll
Men jeg er ganske sikker på at jeg er over 2000
jaja men da bare gjemmer du den da.
Etter mine beragninger var det ditt innlegg nr. 2.000
Gratulerer...
Jeg kan ikke garantere at mine beregninger er helt korrekte, så kan kanskje være en ide å skrive et par ekstra for sikkerhetsskyld...I så fall... ferdig![]()
GrattisI så fall... ferdig![]()
Her ser vi på julefilmer lenge før desemberJeg hadde en prat med henne når den var ferdig i dag, og sa at den må vente til desember. "Ja, til de'embel" bekreftet hun,så i teorien er vi i alle fall enige.
Jeg har ikke talt, jeg har ikke kontroll
Men jeg er ganske sikker på at jeg er over 2000
Jeg hadde en prat med henne når den var ferdig i dag, og sa at den må vente til desember. "Ja, til de'embel" bekreftet hun,så i teorien er vi i alle fall enige.
HalloNå har jeg stått på i 2 dager og vaske ut av leiligheten med fall og knall og tårer og nå er jeg endelig ferdig og kan konsentrere meg om vårt nye hjem
Skjer det noe spennende her?
I så fall... ferdig![]()
Vi har kjøpt oss leilighet og tok over 1 september og mannen og pappa driver med full opppussing men i kveld flytter vi inn i kaosetOj. Har du flyttet. Det har ikke jeg fått med meg nå som jeg har hatt skravlepause.
Tja. Nytt og spennende. Premiene for oktober er lagt ut.Nye ekstrapremie-regler. Alle som er på topp 30 listen OG har over 1200 innlegg er med i trekning av 3 ekstrapremier, altså 10 % vinnersjanse.
![]()