Felles skravle 2015

:D Du fikser det selv med miniJohnsen på armen vettu, det er lett. Jeg har hatt pausemåned og er vel omtrent på 1200 helt av seg selv.
Ha ha ^^ Håper det er livat både her og på oktobergruppa så er det håp :D

Ha ha ^^ Håper det er livat både her og på oktobergruppa så er det håp :D

Vi må bare få med mange på skravling, det går bra. Jeg har faktisk 1172 innlegg i september. Og det er en måned jeg føler at jeg har tatt pause fra skravlinga. :p

Og på oktobergruppa blir det vel hvert fall liv fremover? Dere skal jo følge med på alle som blir mammaer! :)

Er ny og skjønner ikke helt.. Hvorfor booste antall innlegg, og hvorfor få andre med på det?

Er ny og skjønner ikke helt.. Hvorfor booste antall innlegg, og hvorfor få andre med på det?

Poenget er at i neste måned vil de som er på topp 30 og har over 1.200 innlegg være med i trekningen på mange fine premier.
Og får å få nok innlegg må man ha noen å "prate" med.

Det gjlr ikke jeg, er kommet mange skravleglae hit,

Tja. Vi har ikke slått skravlemåneden oktober 2013 det siste året hvert fall. Topp 10 er ikke i nærheten en gang. Og vi som lå på topp 10 da trengte jo overhodet ikke så mange innlegg. Det er jo laaaaaangt unna 21. plassen, og det var eneste målet. Ligge på topp 20. Så jeg skjønner ikke hvorfor det skal bli så utrolig mange flere innlegg nå, skravlenivået har jo gått ned det siste året blant de på topp (altså, ved konkurranser).

upload_2014-9-30_17-29-22.png

Last edited:
Nope, TIDLIGST torsdag, på dagtid, har Tamara sagt.

(selv om om kløøøøør i fingrene etter å trekke...)

Ja, har fått det oppklart etterpå. :)

Og på oktobergruppa blir det vel hvert fall liv fremover? Dere skal jo følge med på alle som blir mammaer! :)
Ja, men blir brått litt stille fra de som har født :P Iallefall i begynnelsen. Vi har mange bebiser allerede! :O

Fordi da kan man vinne premier, og sponsorene blir interessert i å fortsette å gi premier for videre skravling. BV er jo avhengig av mye aktivitet for å kunne ha gode sponsoravtaler/reklame på siden osv. :)

Ja, men blir brått litt stille fra de som har født :p Iallefall i begynnelsen. Vi har mange bebiser allerede! :O

Joa, men det tar seg opp igjen etter hvert som en del av de små sover. :p

Er litt skeptisk jeg også, men på den andre siden pleier det ikke være 30 stykker som "sloss" på toppen heller...
Vi får se hvordan det går

Jeg var bekymret tidlig.

Men jeg har tenkt, 30 er mange, og det ER ikke så mange superaktive her

Men vi får se, det å senke kravet til 1200 vil få flere til å prøve, som ikke orker prøve på 2000

Tja. Vi har ikke slått skravlemåneden oktober 2013 det siste året hvert fall. Topp 10 er ikke i nærheten en gang. Og vi som lå på topp 10 da trengte jo overhodet ikke så mange innlegg. Det er jo laaaaaangt unna 21. plassen, og det var eneste målet. Ligge på topp 20. Så jeg skjønner ikke hvorfor det skal bli så utrolig mange flere innlegg nå, skravlenivået har jo gått ned det siste året blant de på topp.

Vis vedlegget 80615

Uansett, vi starter med godt mot, og tar det som det kommer.
Hadde kanskje vært koselig om flere enn "the usual suspects" er med i trekningen

Uansett, vi starter med godt mot, og tar det som det kommer.
Hadde kanskje vært koselig om flere enn "the usual suspects" er med i trekningen

Det blir helt sikkert flere med nå ja, for det har jo aldri vært 30 med så da er det vel en del av de som synes 2000 er litt for mye som får sjansen nå. :)

Joa, men det tar seg opp igjen etter hvert som en del av de små sover. :p

Det finnes sånne også ja.

Jeg har hatt #1 Kolikk og #2 sov, men det var pga sykdom, så vi dro på sykehus og sånn der.

Kan ikke huske at jeg VAR på bv når jeg fikk henne egentlig, bare et annet forum. Tror jeg mer eller mindre droppa det i løpet av svangerskapet. Var det da man hadde den fatale forum-teknikk-omleggingen hvor de skulle ha et selvutviklet forum som ikke funka for fem flate, tro?

Og jeg er helt enig i at vi bare får vente og se. Det har jo vært noen måneder hvor veldig få er med å skravle og så plutselig er veldig mange med. Det svinger litt fra måned til måned engasjementet på topp-premiene. Vanskelig å spå på forhånd. Dessuten vil de jo gjerne at vi inviterer med flere, så om man klarer det så kan det jo hende det blir flere med. Gjennomgang av siste året viser at 40. plass har mellom 300-800 innlegg. Vanligvis ca. 400 innlegg.

Det finnes sånne også ja.

Jeg har hatt #1 Kolikk og #2 sov, men det var pga sykdom, så vi dro på sykehus og sånn der.

Kan ikke huske at jeg VAR på bv når jeg fikk henne egentlig, bare et annet forum. Tror jeg mer eller mindre droppa det i løpet av svangerskapet. Var det da man hadde den fatale forum-teknikk-omleggingen hvor de skulle ha et selvutviklet forum som ikke funka for fem flate, tro?

Ja, de som får kollikk-babyer kommer ikke tilbake, men om de føder over termin, sent i oktober, så kan de bidra en stund fremover. :p

Back
Topp