Ha ha ^^ Håper det er livat både her og på oktobergruppa så er det håpDu fikser det selv med miniJohnsen på armen vettu, det er lett. Jeg har hatt pausemåned og er vel omtrent på 1200 helt av seg selv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha ^^ Håper det er livat både her og på oktobergruppa så er det håpDu fikser det selv med miniJohnsen på armen vettu, det er lett. Jeg har hatt pausemåned og er vel omtrent på 1200 helt av seg selv.
Stemmer, jeg husker det vel såvidt. Jeg glemmer så fort![]()
Ha ha ^^ Håper det er livat både her og på oktobergruppa så er det håp![]()
Det gjlr ikke jeg, er kommet mange skravleglae hit,Da det var topp 20 var det som sagt 22 som var med i konkurransen. Jeg tviler sterkt på at det blir 40 stykker nå.
Er ny og skjønner ikke helt.. Hvorfor booste antall innlegg, og hvorfor få andre med på det?
September trekkes nok i morgen ja, det er jo hverdag.![]()
Det gjlr ikke jeg, er kommet mange skravleglae hit,

Nope, TIDLIGST torsdag, på dagtid, har Tamara sagt.
(selv om om kløøøøør i fingrene etter å trekke...)
Ja, men blir brått litt stille fra de som har fødtOg på oktobergruppa blir det vel hvert fall liv fremover? Dere skal jo følge med på alle som blir mammaer!![]()
Er ny og skjønner ikke helt.. Hvorfor booste antall innlegg, og hvorfor få andre med på det?
Ja, men blir brått litt stille fra de som har fødtIallefall i begynnelsen. Vi har mange bebiser allerede! :O
Er litt skeptisk jeg også, men på den andre siden pleier det ikke være 30 stykker som "sloss" på toppen heller...
Vi får se hvordan det går
Tja. Vi har ikke slått skravlemåneden oktober 2013 det siste året hvert fall. Topp 10 er ikke i nærheten en gang. Og vi som lå på topp 10 da trengte jo overhodet ikke så mange innlegg. Det er jo laaaaaangt unna 21. plassen, og det var eneste målet. Ligge på topp 20. Så jeg skjønner ikke hvorfor det skal bli så utrolig mange flere innlegg nå, skravlenivået har jo gått ned det siste året blant de på topp.
Vis vedlegget 80615
Uansett, vi starter med godt mot, og tar det som det kommer.
Hadde kanskje vært koselig om flere enn "the usual suspects" er med i trekningen
Joa, men det tar seg opp igjen etter hvert som en del av de små sover.![]()
Ja, har fått det oppklart etterpå.![]()
Det finnes sånne også ja.
Jeg har hatt #1 Kolikk og #2 sov, men det var pga sykdom, så vi dro på sykehus og sånn der.
Kan ikke huske at jeg VAR på bv når jeg fikk henne egentlig, bare et annet forum. Tror jeg mer eller mindre droppa det i løpet av svangerskapet. Var det da man hadde den fatale forum-teknikk-omleggingen hvor de skulle ha et selvutviklet forum som ikke funka for fem flate, tro?