Oi, jeg så det! Herregud å holde seg på topp ettellerannet er mye vanskeligere enn å skaffe x- antall innlegg!Det er ikke 2000 innlegg for oktober. Det er 1200 innlegg OG må ligge på topp 30.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, jeg så det! Herregud å holde seg på topp ettellerannet er mye vanskeligere enn å skaffe x- antall innlegg!Det er ikke 2000 innlegg for oktober. Det er 1200 innlegg OG må ligge på topp 30.
Mye snasene premier!!Jeg er aldri på Generelt, men måtte jo se på premiene for oktober: http://forum.babyverden.no/index.php?threads/1720357/
September trekkes nok i morgen ja, det er jo hverdag.![]()
Sant nok. Vi vil ha flere navn å gå på. Eller, jeg vil ha flere navn å gå påVi har jentenavn, men mangler guttenavn, men nå har vi litt bedre tid enn dere.
Og det at man bestemmer seg før fødsel før fødsel betyr ikke at det er det det blir
Frøkna het noe helt annet før hun kom ut, hun bare lignet ikke på det navnet vi hadde valgt
Gjenstår å seDerfor vi diskuterer hvordan det kan bli. Vi tror egentlig ikke at det blir så mye mer enn 1200 innlegg på 30. plass.![]()
Oi, jeg så det! Herregud å holde seg på topp ettellerannet er mye vanskeligere enn å skaffe x- antall innlegg!
Det har deHar de ikke sagt at det først trekkes på torsdag litt ute på dagen?
Nei men det kan vel fort bli mange nå.Er litt skeptisk jeg også, men på den andre siden pleier det ikke være 30 stykker som "sloss" på toppen heller...
Vi får se hvordan det går
Nei topp 30 er bedre enn topp 10Er litt skeptisk jeg også, men på den andre siden pleier det ikke være 30 stykker som "sloss" på toppen heller...
Vi får se hvordan det går
Ja det tenker jeg også.. Blir nok ikke noe problem for deg, om du holder koken som du har gjort de siste månedene!Nei men det kan vel fort bli mange nå.
Det er februar 14 som er på toppen nå for tiden, de skravler jo noe helt vannvittig.Ja det tenker jeg også.. Blir nok ikke noe problem for deg, om du holder koken som du har gjort de siste månedene!![]()
Oi, jeg så det! Herregud å holde seg på topp ettellerannet er mye vanskeligere enn å skaffe x- antall innlegg!
Ja 1200 er en grei match om man gidderDet er februar 14 som er på toppen nå for tiden, de skravler jo noe helt vannvittig.
Jeg har falt fra 1 til 6.plass.
1200 er i grunn itt lite så jeg tipper mange kommer til å være med i konkurransen
Har de ikke sagt at det først trekkes på torsdag litt ute på dagen?
Tipper det blir rundt 40 stk som prøver segJa 1200 er en grei match om man gidderSå gjenstår det å se hvor mange som hiver seg på. Kan fort bli en del. Lurt å ha flere "topp- premier" da!
![]()
Veldig lurt å presisere dette i innlegget ja! Men det har vel ikke vært ufint på lenge nå? Alle har oppført seg og fulgt regleneDa det var topp 20 var vi vel 22 i konkurransen. Det har aldri vært 30 med på sånn galskap. Jeg tror ikke det blir helt ekstremt mange innlegg. Og forumreglene er presisert. Og det er minnet om at sponsorene ikke vil sponse ufine konkurranser, så vi må oopføre oss om vi skal fortsette å få fine premier.Satser på at det blir bra jeg.
Det er mange! Jeg må se hva jeg har overskudd til. Oktober er jo "min måned"Tipper det blir rundt 40 stk som prøver seg
Du skal føde du!Det er mange! Jeg må se hva jeg har overskudd til. Oktober er jo "min måned"![]()
Blir så flau av hele den serienMen over på noe helt annet.
Ser til stadig på TLC reklame på denne serien "here come Honny Boo Boo"
Jeg blir så sint på disse foreldrene..
Vi er tjukke (foreldre og barn), og stolte av det.
Se al den usunne maten vi stapper i oss, og denne serien handler om minste jenta i huset.
Hvor gammel kan hun være?
7-9 år.
Om noen få år når hun kommer i tenårene, hvordan vil andre reagere på hennes eksponering, hvordan vil hun takle det?
Ja, hun syns det er gøy nå, men hva med å tenke litt lenger enn akkurat nå?
Syns virkelig synd på henne