Felles skravle 2015

Det er ikke 2000 innlegg for oktober. Det er 1200 innlegg OG må ligge på topp 30.
Oi, jeg så det! Herregud å holde seg på topp ettellerannet er mye vanskeligere enn å skaffe x- antall innlegg!

Vi har jentenavn, men mangler guttenavn, men nå har vi litt bedre tid enn dere.
Og det at man bestemmer seg før fødsel før fødsel betyr ikke at det er det det blir :P
Frøkna het noe helt annet før hun kom ut, hun bare lignet ikke på det navnet vi hadde valgt
Sant nok. Vi vil ha flere navn å gå på. Eller, jeg vil ha flere navn å gå på :P

Nei men det kan vel fort bli mange nå.
Ja det tenker jeg også.. Blir nok ikke noe problem for deg, om du holder koken som du har gjort de siste månedene! :D

Ja det tenker jeg også.. Blir nok ikke noe problem for deg, om du holder koken som du har gjort de siste månedene! :D
Det er februar 14 som er på toppen nå for tiden, de skravler jo noe helt vannvittig.
Jeg har falt fra 1 til 6.plass.

1200 er i grunn itt lite så jeg tipper mange kommer til å være med i konkurransen

Oi, jeg så det! Herregud å holde seg på topp ettellerannet er mye vanskeligere enn å skaffe x- antall innlegg!

Da det var topp 20 var vi vel 22 i konkurransen. Det har aldri vært 30 med på sånn galskap så lenge jeg har vært her. Jeg tror ikke det blir helt ekstremt mange innlegg. Og forumreglene er presisert. Og det er minnet om at sponsorene ikke vil sponse ufine konkurranser, så vi må oopføre oss om vi skal fortsette å få fine premier. :) Satser på at det blir bra jeg.

Det er februar 14 som er på toppen nå for tiden, de skravler jo noe helt vannvittig.
Jeg har falt fra 1 til 6.plass.

1200 er i grunn itt lite så jeg tipper mange kommer til å være med i konkurransen
Ja 1200 er en grei match om man gidder :) Så gjenstår det å se hvor mange som hiver seg på. Kan fort bli en del. Lurt å ha flere "topp- premier" da! :)

Da det var topp 20 var vi vel 22 i konkurransen. Det har aldri vært 30 med på sånn galskap. Jeg tror ikke det blir helt ekstremt mange innlegg. Og forumreglene er presisert. Og det er minnet om at sponsorene ikke vil sponse ufine konkurranser, så vi må oopføre oss om vi skal fortsette å få fine premier. :) Satser på at det blir bra jeg.
Veldig lurt å presisere dette i innlegget ja! Men det har vel ikke vært ufint på lenge nå? Alle har oppført seg og fulgt reglene :)

Men over på noe helt annet.
Ser til stadig på TLC reklame på denne serien "here come Honny Boo Boo"
Jeg blir så sint på disse foreldrene..

Vi er tjukke (foreldre og barn), og stolte av det.
Se al den usunne maten vi stapper i oss, og denne serien handler om minste jenta i huset.
Hvor gammel kan hun være?

7-9 år.
Om noen få år når hun kommer i tenårene, hvordan vil andre reagere på hennes eksponering, hvordan vil hun takle det?

Ja, hun syns det er gøy nå, men hva med å tenke litt lenger enn akkurat nå?
Syns virkelig synd på henne

Men over på noe helt annet.
Ser til stadig på TLC reklame på denne serien "here come Honny Boo Boo"
Jeg blir så sint på disse foreldrene..

Vi er tjukke (foreldre og barn), og stolte av det.
Se al den usunne maten vi stapper i oss, og denne serien handler om minste jenta i huset.
Hvor gammel kan hun være?

7-9 år.
Om noen få år når hun kommer i tenårene, hvordan vil andre reagere på hennes eksponering, hvordan vil hun takle det?

Ja, hun syns det er gøy nå, men hva med å tenke litt lenger enn akkurat nå?
Syns virkelig synd på henne
Blir så flau av hele den serien :P Men den handler like mye om alle de andre i den gærne familien.

Back
Topp